Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie kleuren! Hier vlogen er ook net twee over, maar had mijn 70-300 lens niet op de camera staan.
Tom
Tja, ik moest ook heel snel zijn. Ik zat namelijk rustig een boek te lezen in de tuin toen die plots overvloog. Ik ben dadelijk binnengelopen, de trap op, mijn camera-tas gegrepen, de trap terug af en in de veranda nog even snel mijn 18-55 met mijn 55-300 lens vervangen en toen buiten om een foto te nemen. Ik was nog net op tijd om 3 foto's te nemen voordat de zonnewering van mijn buurman mij het zicht ontnam.
En toen ik de foto's op de PC zag was ik heel tevreden. De luchtballon was nog eens in de juiste positie en ik vond het leuk dat die tekst op de ballon stond, dit maakte het plaatje helemaal af.
Unalom, The Girlz en MGfoto, bedankt om even te reageren. Persoonlijk vond ik dus ook dat die groene luchtballon perfect paste met de blauwe lucht. Ik had echter nog een plukje witte wolken willen hebben, maar tja, nu dat we nog eens schoon weer hebben zul je mij niet horen klagen.
Comment