Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het een hele mooie, dus ik hou er van...... maar verafschuw het kader dat met teveel aandacht gaat lopen van dit prachtige landschap.
Ook een beetje jammer van die donkere schaduwvlek links onder.
Groetjes
Ik vind het een hele mooie, dus ik hou er van...... maar verafschuw het kader dat met teveel aandacht gaat lopen van dit prachtige landschap.
Ook een beetje jammer van die donkere schaduwvlek links onder.
Groetjes
Eindelijk..Iemand die ook eens over het histogram begint, ben ik niet meer alleen Klopt volledig hoor. Goede foto, maar heb hem eens opgelicht op de donkere partijen en de bomen zien er nog mooier uit
Eindelijk..Iemand die ook eens over het histogram begint, ben ik niet meer alleen Klopt volledig hoor. Goede foto, maar heb hem eens opgelicht op de donkere partijen en de bomen zien er nog mooier uit
Mijn voorstel is eerst totaal de belichting aanpakken (PS-E histogram autoknop)
en daarna 25% shadows oplichten.
Comment