Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Zo op het eerste gezicht naar mijn idee wel.
Heb je na-verscherpt na het verkleinen ?
Ik heb de indruk dat zoiets nog wel wat kan toevoegen.
Mijn suggestie is een hoogdoorlaatfilter te gebruiken (PS-E).
Een hele mooie, en scherp genoeg voor mij deze keer .
Ik heb nog één kleine opmerking : ik heb in PS eens alle elektrische leidingen die langs de muur lopen links weggecloond, en hij ziet er volgens mij nog beter uit dan.
Ik weet het, het is de realiteit wat geweld aan doen, en er is een beetje werk aan, maar het loont toch denk ik als de foto er achteraf beter uit ziet.
Groetjes
Zo op het eerste gezicht naar mijn idee wel.
Heb je na-verscherpt na het verkleinen ?
Ik heb de indruk dat zoiets nog wel wat kan toevoegen.
Mijn suggestie is een hoogdoorlaatfilter te gebruiken (PS-E).
Inderdaad, dat doe ik altijd. Verscherpen na verkleinen. Heb je tip i.v.m. hoogdoorlaatfilter ook subtiel toegepast. Maar ik zie niet veel verschil hoor.
Een hele mooie, en scherp genoeg voor mij deze keer .
Ik heb nog één kleine opmerking : ik heb in PS eens alle elektrische leidingen die langs de muur lopen links weggecloond, en hij ziet er volgens mij nog beter uit dan.
Ik weet het, het is de realiteit wat geweld aan doen, en er is een beetje werk aan, maar het loont toch denk ik als de foto er achteraf beter uit ziet.
Groetjes
Bon, tussen de soep en de patatten nog wat tijd gevonden voor kloonwerk. Ziet er voor mij ook beter uit dan met die lelijke elektriekdraden.
Update geplaatst.
Beste groeten en bedankt voor de commentaar!
Last edited by marie-anne; 8 augustus 2012, 16:07.
Reden: typfout
Plaatje geeft goed de realiteit en sfeer weer van daar, maar ik dacht dat ze daar al elektriciteit hadden
Met een Blanquette de Limoux erbij was het nog realistischer.
Belichting onder controle.
mvg,
Eddy
Last edited by eddy007; 8 augustus 2012, 21:05.
Reden: tikfout
Comment