Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fietsbrug

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fietsbrug

Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Fietsbrug

Bedankt aan de onbekenden voor het kijken.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

valt mooi binnen je lijnen serie!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Hoewel ik vaak uitkijk naar de foto's als ik jouw naam bij het topic zie staan, vind ik dit een mindere. Ik denk door het stuk lucht boven de brug.
        Heel strak en mooi. De kleuren zitten perfect en de lijnen komen ook mooi in beeld. Maar toch grijpt het me net niet aan... Vandaar dat ik een van de anonieme "gluurders" was
        Last edited by MadHatter; 3 augustus 2012, 11:28. Reden: typo

Comment

dubbelpost...

Comment

Ze kunnen niet altijd,bijna perfeckt zijn,he Louis!!!
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Volg Bommasien en het rood brengt kleur in het toonloze. Misschien de wolken proberen sterker te maken.

Comment

Het lijnenspel intrigeert me wel, maar wat me vooral opvalt is dat het op een paar plaatsen lijkt of er slecht uitgevoerd cloonwerk te zien is !?!?
                Corrigeer me maar als ik verkeerd ben, maar die horizontale lijn in linker rode deel (hier is ook duidelijk nog een witte onnatuurlijke vlek te zien op de rand) en die terugkerende witte patronen in het rechter rode deel zien er toch zo uit.
                Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Het lijnenspel intrigeert me wel, maar wat me vooral opvalt is dat het op een paar plaatsen lijkt of er slecht uitgevoerd cloonwerk te zien is !?!?
                  Corrigeer me maar als ik verkeerd ben, maar die horizontale lijn in linker rode deel (hier is ook duidelijk nog een witte onnatuurlijke vlek te zien op de rand) en die terugkerende witte patronen in het rechter rode deel zien er toch zo uit.
                  Groetjes
                  Djivan, raar maar waar, er is helemaal niks cloonwerk aan te pas gekomen.
                  Denk je dat ik zoiets zou afleveren indien dit wel zou gebeurd zijn?
                  Zou waarschijnlijk mooier geweest zijn had ik het wel gedaan, maar moet alles zo opgepoetst worden en onnatuurlijk proper of egaal gaan zijn?
                  Eens héél sterk inzoomen en dan zie je de verchillende vormen.
                  Bedankt voor het kijken en je opmerkzaamheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                    Djivan, raar maar waar, er is helemaal niks cloonwerk aan te pas gekomen.
                    Denk je dat ik zoiets zou afleveren indien dit wel zou gebeurd zijn?
                    Zou waarschijnlijk mooier geweest zijn had ik het wel gedaan, maar moet alles zo opgepoetst worden en onnatuurlijk proper of egaal gaan zijn?
                    Eens héél sterk inzoomen en dan zie je de verchillende vormen.
                    Bedankt voor het kijken en je opmerkzaamheid.
                    Daarom schreef ik ook "..... lijkt of er ....." en "....zien er toch zo uit...."
                    Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Daarom schreef ik ook "..... lijkt of er ....." en "....zien er toch zo uit...."
                      Groetjes
                      Je vroeg me om je te corrigeren, dus, ..........

Comment

Working...
                      X