Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fietsbrug
Collapse
X
-
-
Re: Fietsbrug
Hoewel ik vaak uitkijk naar de foto's als ik jouw naam bij het topic zie staan, vind ik dit een mindere. Ik denk door het stuk lucht boven de brug.
Heel strak en mooi. De kleuren zitten perfect en de lijnen komen ook mooi in beeld. Maar toch grijpt het me net niet aan... Vandaar dat ik een van de anonieme "gluurders" was
Comment
-
Ze kunnen niet altijd,bijna perfeckt zijn,he Louis!!!Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Het lijnenspel intrigeert me wel, maar wat me vooral opvalt is dat het op een paar plaatsen lijkt of er slecht uitgevoerd cloonwerk te zien is !?!?
Corrigeer me maar als ik verkeerd ben, maar die horizontale lijn in linker rode deel (hier is ook duidelijk nog een witte onnatuurlijke vlek te zien op de rand) en die terugkerende witte patronen in het rechter rode deel zien er toch zo uit.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtHet lijnenspel intrigeert me wel, maar wat me vooral opvalt is dat het op een paar plaatsen lijkt of er slecht uitgevoerd cloonwerk te zien is !?!?
Corrigeer me maar als ik verkeerd ben, maar die horizontale lijn in linker rode deel (hier is ook duidelijk nog een witte onnatuurlijke vlek te zien op de rand) en die terugkerende witte patronen in het rechter rode deel zien er toch zo uit.
Groetjes
Denk je dat ik zoiets zou afleveren indien dit wel zou gebeurd zijn?
Zou waarschijnlijk mooier geweest zijn had ik het wel gedaan, maar moet alles zo opgepoetst worden en onnatuurlijk proper of egaal gaan zijn?
Eens héél sterk inzoomen en dan zie je de verchillende vormen.
Bedankt voor het kijken en je opmerkzaamheid.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtDjivan, raar maar waar, er is helemaal niks cloonwerk aan te pas gekomen.
Denk je dat ik zoiets zou afleveren indien dit wel zou gebeurd zijn?
Zou waarschijnlijk mooier geweest zijn had ik het wel gedaan, maar moet alles zo opgepoetst worden en onnatuurlijk proper of egaal gaan zijn?
Eens héél sterk inzoomen en dan zie je de verchillende vormen.
Bedankt voor het kijken en je opmerkzaamheid.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtDaarom schreef ik ook "..... lijkt of er ....." en "....zien er toch zo uit...."
GroetjesHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Comment