Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blue eyes
Collapse
X
-
-
Re: Blue eyes
Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk berichtblik op zich goed vastgelegd..... ik had een stukje onderaan gecropt, juist boven het paars in het blauw, trekt nu mijn aandacht
heb update geplaatst , je hebt gelijk ik had dit te laat ingezien! bedankt voor je opmerking en reactie!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Doe mij maar de eerste. Vind ik voor mij de beste compo, maar dat is puur eigen gevoel. Het paars stoort mij helemaal niet.
den_BeireLast edited by Den_Beire; 29 juli 2012, 12:32.Nikon Z7ii - NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S - NIKKOR Z 85mm f/1.8
Don't lead me into temptation, I can find the way myself.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtZonnig geheel ! Een echte zomerfoto . Mag voor mij gerust het origineel blijven hoor. Paars maakt het geheel ook wat speels.
groeten,
deka
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtDit is inderdaad heel mooi.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Mooie foto Sien. Het paars onderaan stoort me niet. Eventueel zou ik zelfs eerder boven iets wegcroppen tot je enkel nog het blauw/wit van het zwembad ziet. Je verliest dan wel een stukje van het hoofd, maar volgens mij moet dat kunnen.
Maar los daarvan ook zo al heel geslaagd.
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
-
-
Mooie foto bommasien!
Ik volg Mouseketeer wat betreft het wegcroppen van de bovenzijde zodat je enkel het blauw/wit van het zwembad ziet. Dat je een stukje van het hoofd verliest op deze manier is niet erg. De aandacht ligt op de ogen van het jongetje waarvan de kleur perfect in harmonie is met het zwembad.
Goe bezig!“Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson
Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mouseketeer Bekijk berichtMooie foto Sien. Het paars onderaan stoort me niet. Eventueel zou ik zelfs eerder boven iets wegcroppen tot je enkel nog het blauw/wit van het zwembad ziet. Je verliest dan wel een stukje van het hoofd, maar volgens mij moet dat kunnen.
Maar los daarvan ook zo al heel geslaagd.
Ann
Oorspronkelijk geplaatst door dondimorio Bekijk berichtMooie foto bommasien!
Ik volg Mouseketeer wat betreft het wegcroppen van de bovenzijde zodat je enkel het blauw/wit van het zwembad ziet. Dat je een stukje van het hoofd verliest op deze manier is niet erg. De aandacht ligt op de ogen van het jongetje waarvan de kleur perfect in harmonie is met het zwembad.
Goe bezig!vriendelijke groeten, Sien
Comment
Comment