Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
leuk met dat water die opspat tegen de paaltjes rechts, maar zals eddy zei, er mag gerust wat contrast in aan de linkerkant.
verder weer een topplaatje.
Ik vind hem heel mooi, compo, de kleuren (), maar ik kijk een beetje scheel op de linkse witte water, voor mij dan, ofwel melk ofwel geen melk, nu is het wat tussenin. Maar, dat zal wel eigen smaak zijn. Heb al paar keer komen kijken en vind hem verder wel mooi !!
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
ik vind het een hele mooie, zit wel met de vraag wat deze zou geven indien je hem horizontaal zou flippen, zodat de paaltjes vanuit de linker hoek vertrekken.
ik vind het een hele mooie, zit wel met de vraag wat deze zou geven indien je hem horizontaal zou flippen, zodat de paaltjes vanuit de linker hoek vertrekken.
Daarvan heb ik ook wel eens tijdelijk last.
Dan download ik de foto even en dan zoek ik dat uit..
Heb de tips wat opgevolg en heb links wat meer contrast toegevoegd en de belichting en hooglichten een beetje aangepast, lijkt me meer in balans nu.
Weer iets nuttig bijgeleerd
Heel erg mooi. Die lange sluitertijden vind ik vaak mooi en dromerig, maar deze heeft echt iets bijzonders.
Onder andere door de beweging in het water links en de opspattende golven rechts. Dat geeft alles meteen meer karakter.
Ik ben er wel nog niet helemaal uit welke versie ik zou kiezen. De tweede is mooier, de eerste ruwer...
Comment