Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fontein..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fontein..

Hier nog een plaatje dat ik toch met jullie wou delen, graag jullie opbouwende kritiek .
    Er zijn geen effecten ofzo op deze foto gezet, enkel iets uit de foto "weggenomen" (storend element).

(Zou ik de planten rechts eruit halen of niet ?)

Mvg Sven

Re: Fontein..

Oorspronkelijk geplaatst door sven311 Bekijk bericht
    Hier nog een plaatje dat ik toch met jullie wou delen, graag jullie opbouwende kritiek .
    Er zijn geen effecten ofzo op deze foto gezet, enkel iets uit de foto "weggenomen" (storend element).

(Zou ik de planten rechts eruit halen of niet ?)

Mvg Sven
    Ik zou er niets meer uithalen. Beter om een nieuwe foto te maken met
    wat meer scherpte en in ieder geval een statief bij deze sluitersnelheid.
    Hup naar de volgende.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Ik vind dat er wel nog iets van te maken is
      Er kan nog een klein beetje van de rechterkant weg om de fontein centraal te plaatsen, en dan de planten wegpoetsen met Ps

Misschien had het wel beter geweest een andere compositie te gebruiken, bvb vanaf een lager standpunt het linkerdeel van het fonteintje, met op de achtergrond water.
      Nu storen de stenen op de achtergrond mij wat aangezien ze dezelfde kleur hebben als de fontein.
      NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
      https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michiel. Bekijk bericht
        Ik vind dat er wel nog iets van te maken is
        Er kan nog een klein beetje van de rechterkant weg om de fontein centraal te plaatsen, en dan de planten wegpoetsen met Ps

Misschien had het wel beter geweest een andere compositie te gebruiken, bvb vanaf een lager standpunt het linkerdeel van het fonteintje, met op de achtergrond water.
        Nu storen de stenen op de achtergrond mij wat aangezien ze dezelfde kleur hebben als de fontein.
        Heb ik ook nog geprobeerd maar de fontijn was echt slecht gelegen waardoor ik niet veel speelruimte had (deze foto is genomen van op een bruggetje..).
        Had al 1 storende plant weggepoetst, was aan het twijfelen om ze allemaal weg te doen maar heb hiermee even gewacht ^^.

Comment

In de Beginnershoek mag je per kalenderdag slechts 1 foto-onderwerp (topic) starten, met maximaal 3 foto’s per nieuw topic.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            In de Beginnershoek mag je per kalenderdag slechts 1 foto-onderwerp (topic) starten, met maximaal 3 foto’s per nieuw topic.
            grt,bouk.
            Moderator Note: Correct, .. hierdoor sluit ik deze topic, en heropen ik hem morgen. Denk eraan morgen geen nieuwe topic, in de beginnershoek, te starten.
            Last edited by !Bart; 1 augustus 2012, 12:49.

Comment

Moderator Note: Bij deze .. opnieuw open

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door !Bart Bekijk bericht
                Moderator Note: Bij deze .. opnieuw open
                Dit is wat Djivan er van gemaakt heeft:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sven311 Bekijk bericht
                  Dit is wat Djivan er van gemaakt heeft:
                  Overmatige verscherping van een onscherp origineel. Niet mooi.
                  Bewerken heeft alleen zin bij een origineel van goede technische kwaliteit.
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

Comment

Ik apprecieer de opbouwende kritiek die ik hier krijg.
                    Echter blijft bij fotografie ook een groot deel persoonlijke smaak he..
                    Ik persoonlijk vind zowel de mijne als de bewerkte versie prachtig.
                    Misschien technisch niet perfect maar daar denk ik niet bij na bij het zien van het plaatje.
                    Alles kan beter, natuurlijk.
                    Maar ik ben nog maar een paar dagen bezig en ben dus niet zo kritish voor mezelf, plaats voor verbetering zal er altijd zijn .
                    Toch bedankt voor de belangstelling etc.!

Mvg

Comment

Working...
                    X