Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe compo bloem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe compo bloem

Re: Nieuwe compo bloem

zal es beginnen met ''hey loeky''

is deze bloem veel verscherpt, ik denk van wel...
    groetjes
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
      ... is deze bloem veel verscherpt, ik denk van wel...
      groetjes
      Zulke gedachten moeten wel ergens op zijn gebaseerd.
      Hoe ben jij tot die gedachte gekomen?
      =======
      Deze bloem vind ik mooi gefotografeerd al is het wel op het randje van overbelichting.
      Naar mijn smaak had de compositie beter geweest, had de bloem links wat meer en
      onder wat minder ruimte gekregen.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
        Zulke gedachten moeten wel ergens op zijn gebaseerd.
        Hoe ben jij tot die gedachte gekomen?
        wel ja ik weet het niet zeker he, daarom vraag ik het ook, soms kom ik zelf tot zo'n resultaten als ik wat teveel aan mijn schuivers trek, misschien heb ik dit gevoel door de overbelichting waar jij over spreekt? ik weet het niet helemaal precies.
        of zijn er dan altijd witte randjes te bespeuren, als je teveel verscherpt, hier niet, daarom dat je mijn vraag in vraag stelt?
        groetjes
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

mooi beeld! Missch nog mooier als de stengel uit de hoek vertrok en er links wat meer ruimte zat, maar dit zijn maar detailkes! 'T is knap!
          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

mooi zoals ie is
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Deze bloem vind ik mooi gefotografeerd al is het wel op het randje van overbelichting. Naar mijn smaak had de compositie beter geweest, had de bloem links wat meer en onder wat minder ruimte gekregen.
              Ja, ik weet dat van die ovebelichting. De zon scheen er volop en gaf ze z'on speciale kleur. Het fascineert me. Gelukkig aan het randje. Voor de compositie kan ik een proberen bij een volgende reeks foto's om de bloem zo te fotograferen dat ze wat meer links komt te staan. Of ik help haar even.

is deze bloem veel verscherpt, ik denk van wel...
              Ik moet je teleurstellen, Neen, ik moest er eigenlijk niets aan doen. Mijn fototoestel heeft erg goed gewerkt. Die indruk zal waarschijnlijk te wijten zijn aan het lichtinval.

Missch nog mooier als de stengel uit de hoek vertrok en er links wat meer ruimte zat, maar dit zijn maar detailkes! 'T is knap!
              Je hebt gelijk en daar had ik ook even aan gedacht maar ik vond het groenblaadje zo mooi van kleur dat ik het dan maar niet gedaan heb.

@ NoekelMi : bedankt

Comment

Working...
              X