![](https://lh6.googleusercontent.com/-7KSMmy-GaPY/T_863fEp6AI/AAAAAAAAGik/doynumAZrV8/s900/prachtbloem_DSC0282-WEB.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe compo bloem
Collapse
X
-
-
Re: Nieuwe compo bloem
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht... is deze bloem veel verscherpt, ik denk van wel...
groetjes
Hoe ben jij tot die gedachte gekomen?
=======
Deze bloem vind ik mooi gefotografeerd al is het wel op het randje van overbelichting.
Naar mijn smaak had de compositie beter geweest, had de bloem links wat meer en
onder wat minder ruimte gekregen.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtZulke gedachten moeten wel ergens op zijn gebaseerd.
Hoe ben jij tot die gedachte gekomen?
of zijn er dan altijd witte randjes te bespeuren, als je teveel verscherpt, hier niet, daarom dat je mijn vraag in vraag stelt?
groetjesfacebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
mooi beeld! Missch nog mooier als de stengel uit de hoek vertrok en er links wat meer ruimte zat, maar dit zijn maar detailkes! 'T is knap!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
-
Deze bloem vind ik mooi gefotografeerd al is het wel op het randje van overbelichting. Naar mijn smaak had de compositie beter geweest, had de bloem links wat meer en onder wat minder ruimte gekregen.
is deze bloem veel verscherpt, ik denk van wel...
Missch nog mooier als de stengel uit de hoek vertrok en er links wat meer ruimte zat, maar dit zijn maar detailkes! 'T is knap!
@ NoekelMi : bedankt
Comment
Comment