Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ven

Oorspronkelijk geplaatst door Lacher Bekijk bericht
    Ik vind deze foto anders ook wel geslaagd. Zeker niet verkracht. Echt mijn ding alleszins
    Thanks voor de reactie Idd het is smaak en je moet er van houden

Comment

Nee Noenkeltje, dat lijkt zo, omdat ik via de camera tegenwoordig de rgb gebruik. Heb notebook bij en kijk dan direct naar het resultaat Heb nog zo een oud projector tafeltje en dat zet ik naast mij. Het is effe shouwen, maar gaat prima, temeer omdat ik ontheffing heb om diep de natuur in te rijden met voertuigen. Is dus een pré En in de meeste gevallen rijd ik elektrisch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
        Dit is de onbewerkte originele foto die zelfs nog scheef staat en niet uitgesneden
        beter.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          beter.
          grt,bouk.
          Thanks voor de reactie was een opdracht, maar ik snap de gedachtegang van de critici wel Je leert door te luisteren, adviezen en commentaren goed te analiseren, waardoor ieder een bijdrage levert aan mijn leerperiode, waarvoor dank aan allen

Comment

Originele versie mee in topic geplaatst

Comment

Nee Noenkeltje, dat lijkt zo, omdat ik via de camera tegenwoordig de rgb gebruik. Heb notebook bij en kijk dan direct naar het resultaat Heb nog zo een oud projector tafeltje en dat zet ik naast mij. Het is effe shouwen, maar gaat prima, temeer omdat ik ontheffing heb om diep de natuur in te rijden met voertuigen. Is dus een pré En in de meeste gevallen rijd ik elektrisch
              sjouw jij maar
              ik vind het al ambetant (Algemeen Vlaams voor 'onprettig') om m'n schoudertas en statief mee te sleuren

Originele versie mee in topic geplaatst
              dat is gemakkelijker kijken, ja
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

[QUOTE=noenkelMi;3601362]sjouw jij maar
                ik vind het al ambetant (Algemeen Vlaams voor 'onprettig') om m'n schoudertas en statief mee te sleuren

Ik kende alleen het woord 'ambetanterikken' Maar het is zeker niet op u bedoeld hoor Heb hier alleen maar aardige 'digitale' mensen leren kennen
                Bedankt voor de hulp en positieve reactie's

Comment

Beide foto's hebben wel iets, alhoewel het origineel meer in een boek thuishoort terwijl de bewerkte versie mooi op de muur zou passen. (Is mijn persoonlijke mening natuurlijk.)

Zelf heb ik mij hieraan nog niet gewaagd, maar ik denk dat ik zoiets wel ooit ook wel eens zal doen met één van mijn foto's.
                  Mvg,
                  Rudy Mas
                  Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Working...
                  X