Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nee Noenkeltje, dat lijkt zo, omdat ik via de camera tegenwoordig de rgb gebruik. Heb notebook bij en kijk dan direct naar het resultaat Heb nog zo een oud projector tafeltje en dat zet ik naast mij. Het is effe shouwen, maar gaat prima, temeer omdat ik ontheffing heb om diep de natuur in te rijden met voertuigen. Is dus een pré En in de meeste gevallen rijd ik elektrisch
Thanks voor de reactie was een opdracht, maar ik snap de gedachtegang van de critici wel Je leert door te luisteren, adviezen en commentaren goed te analiseren, waardoor ieder een bijdrage levert aan mijn leerperiode, waarvoor dank aan allen
Nee Noenkeltje, dat lijkt zo, omdat ik via de camera tegenwoordig de rgb gebruik. Heb notebook bij en kijk dan direct naar het resultaat Heb nog zo een oud projector tafeltje en dat zet ik naast mij. Het is effe shouwen, maar gaat prima, temeer omdat ik ontheffing heb om diep de natuur in te rijden met voertuigen. Is dus een pré En in de meeste gevallen rijd ik elektrisch
sjouw jij maar
ik vind het al ambetant (Algemeen Vlaams voor 'onprettig') om m'n schoudertas en statief mee te sleuren
[QUOTE=noenkelMi;3601362]sjouw jij maar
ik vind het al ambetant (Algemeen Vlaams voor 'onprettig') om m'n schoudertas en statief mee te sleuren
Ik kende alleen het woord 'ambetanterikken' Maar het is zeker niet op u bedoeld hoor Heb hier alleen maar aardige 'digitale' mensen leren kennen
Bedankt voor de hulp en positieve reactie's
Beide foto's hebben wel iets, alhoewel het origineel meer in een boek thuishoort terwijl de bewerkte versie mooi op de muur zou passen. (Is mijn persoonlijke mening natuurlijk.)
Zelf heb ik mij hieraan nog niet gewaagd, maar ik denk dat ik zoiets wel ooit ook wel eens zal doen met één van mijn foto's.
Comment