Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ven
Collapse
X
-
-
Re: Ven
Wat is er met de lucht aan de hand?
In de weerspiegeling ziet deze nog tamelijk blauw tov de, zeg maar, normale lucht.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtWat is er met de lucht aan de hand?
In de weerspiegeling ziet deze nog tamelijk blauw tov de, zeg maar, normale lucht.Last edited by Guest4; 10 juli 2012, 19:19.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtFoto is genomen richting zuiden rond 20:50 uur. Daar kwam een flinke regenbui aan, terwijl er boven mijn hoofd(niet zichtbaar op de foto) nog blauwe lucht en wolken aanwezig waren. Een drie kwartier later zaten deze donkere wolken boven de zonsondergang, die ik natuurlijk heb vastgelegd naar het westen. Dit is de overzijde van het ven, met de rug naar het bos, enkele tellen later
Hetgeen je in het water ziet is toch normaal DE reflectie van de bovenkant? Of heb ik weer teveel gedronken?Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtHetgeen je in het water ziet is toch normaal DE reflectie van de bovenkant? Of heb ik weer teveel gedronken?Last edited by Guest4; 10 juli 2012, 20:27.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SupathaiflY Bekijk berichtik vind hem wel geslaagd, lijkt precies uit één of andere film te komenLast edited by Guest4; 11 juli 2012, 11:00.
Comment
-
speciaal (positief bedoeld)
'k zou toch graag eens de originele foto willen zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtspeciaal (positief bedoeld)
'k zou toch graag eens de originele foto willen zien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtDit is de onbewerkte originele foto die zelfs nog scheef staat en niet uitgesnedenHet is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk berichtWaarom heb je deze zo verkracht???
Had een opdracht voor een landschapsfoto te maken en er een eigen bewerking op los te laten. Heb net het cijfer binnen en dit is het citaat:
'Opdracht geslaagd, maar er mocht iets minder hooglichten zijn gebruikt. Contrast past goed bij de bewerking en de verscherping is minimaal, en dat is prima. De verzadiging is in de juiste verhouding gedaan. Het aanzicht krijgt een uitermate speciaal effect en de kijker wordt hiermee in de foto getrokken. Prima gedaan! Let op met het overmatig gebruik van hooglichten!'
Comment
-
raar, zelfs je originele foto ziet er bewerkt uit
precies zo euh verzachte lijnen ofzo
Comment
Comment