Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mij zegt het niet zoveel, er is niets wat niet bewogen is aan deze foto.
Je lichtstrepen lopen ook door het voertuig ipv erachter, was dit de bedoeling?. Volgens mij heb je geflitst op het eerste gordijn of sla ik de bal hier helemaal mis
Alles vrijblijvend mijn persoonlijke mening natuurlijk
... Volgens mij heb je geflitst op het eerste gordijn of sla ik de bal hier helemaal mis ...
Flitsen heeft op die afstand weinig zin.
De fotograaf is een beetje te vroeg gestopt met pannen, terwijl de sluiter nog enkele fracties van een seconde langer open bleef. Daarom lopen de lichtjes én de tuktuk nog een stukje door.
't Is een fout die dikwijls gemaakt wordt bij het pannen. In een vorig leven heb ik dat hier proberen uit te leggen: klik!
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
De fotograaf is een beetje te vroeg gestopt met pannen, terwijl de sluiter nog enkele fracties van een seconde langer open bleef. Daarom lopen de lichtjes én de tuktuk nog een stukje door.
't Is een fout die dikwijls gemaakt wordt bij het pannen. In een vorig leven heb ik dat hier proberen uit te leggen: klik!
Het heeft wel iets, deze foto.
maar hoe kan het dan dat de lichtjes door het voertuig lopen en niet erachteraan?
Als het panning geweest is dan kan je normaal toch geen lichtspoor hebben lijkt me.
Aan TS om uit te leggen hoe dit beeld tot stand gekomen in,
er zit geen exif meer in de foto
Wel een duidelijke uiteg wat je daar gegeven hebt Jos.
Het was op een drukke steenweg in Bangkok, vanop mijn stafief heb ik juist deze tuk tuk uitgekozen om te pannen terwijl de andere taxis enzo voorbij vlamden. Ik koos voor een lange sluitertijd (1,5sec) om juist dit beeld tot stand te brengen. Al had ik zelf wel graag de tuk tuk wat scherper gehad. Uiteraard was dit niet mogelijk met zon lange sluitertijd.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Het heeft wel iets, deze foto.
leerrijke uitleg !! waarvoor ook een bedankinkje
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment