Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
vind het een klare en mooie Jessey. Spontaan idee : Misschien eens terug gaan als er eens zon door de ramen schijnt, dat zou naast deze nog een andere sfeer scheppen.
Nu geven die kaarslampjes die speciale daarbijhorende sfeer.
iet s te donker.
beter een stapje achteruit gaan, en dan op hoger fotograferen dan nu die 18mm.(bv 20mm of nog hoger)
geeft minder vertekening.
grt,bouk.
iet s te donker.
beter een stapje achteruit gaan, en dan op hoger fotograferen dan nu die 18mm.(bv 20mm of nog hoger)
geeft minder vertekening.
grt,bouk.
vind het een klare en mooie Jessey. Spontaan idee : Misschien eens terug gaan als er eens zon door de ramen schijnt, dat zou naast deze nog een andere sfeer scheppen.
ik volg niet. Heb dat ook al gedaan, de binnenkant van een kerk wanneer het zonlicht door de ramen schijnt, dan kreeg ik overbelichte stukken. Maar nu zou ik het toch nog eens durven, met HDR
ik volg niet. Heb dat ook al gedaan, de binnenkant van een kerk wanneer het zonlicht door de ramen schijnt, dan kreeg ik overbelichte stukken. Maar nu zou ik het toch nog eens durven, met HDR
Zal eens kijken wat ik aan die lens vervorming kan doen.
Comment