Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lost Rails

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lost Rails

Tips en opmerkingen zijn altijd welkom !
    Mvg John

Abandoned Railroad by John..C, on Flickr

Update : even de randen aan de pilaren weggewerkt.

Abandoned Railroad by John..C, on Flickr

EXIF :
    Diafragma : F1.8
    Sluitertijd 1/500
    Brandpunt : 50mm
    Witbalans : Auto
    Last edited by JohnCoopmans; 11 juni 2012, 11:46.
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Re: Lost Rails

Hier is, denk ik, iets mis gelopen met het bewerken... rare lijntjes rond pilaren van de brug

Comment

Goed dat je het zegt, had dit nog niet opgemerkt, bedankt hé

Mvg John

Comment

Ik vind het een leuke, vooral het camerastandpunt en de compositie vind ik goed maar ik vind er precies net niet genoeg diepte in de scherpte, een iets kleiner diafragma (in de buurt van de 4) denk ik dat het nog leuker gemaakt zou hebben (dat is weer iets met persoonlijke smaak hé).

Comment

je eerste foto is verdwenen,
          dus heb ik nu TOTAAAAL geen idee waarover het gaat.

je tweede foto vind ik zeker niet slecht
          al had ik liever die rail uit de rechtonderhoek zien vertrekken (op school zeggen ze al dat ik een maniak ben )
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

hahaha, misshien bèn je dat ook? zelfkennis...is alle begin he !!
            ja ik mis ook de eerste kan ik nu niet vergelijken haha grapje
            ik mis ook wat meer dieptezicht, compo vind ik wel okido
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Ah, de brug van Gellik... die passeert hier wel vaker de laatste tijd
              Ik vind dat je een mooi standpunt gekozen hebt, door voor weinig scherptediepte te kiezen mis je wel wat diepte in je foto maar dat wordt voor mij ruimschoots goedgemaakt door de herhalingen die nu veel meer aandacht krijgen (schroeven, liggers, pilaren,..). Voor mij een hele mooie opname.

Comment

Dank je allen voor de reacties !

Is de de eerste foto nu wel zichtbaar. Ik had deze op mijn flickr site ingesteld dat enkel ik deze kon zien, zodat mensen die mijn foto's daar bekijken niet 2 maal dezelfde foto zien.
                Blijkbaar wordt hij hier dan ook niet meer zichtbaar. Raar want bij mijn vorige post van "industrial night" had ik dit ook gedaan en toen was de eerste foto wel blijven staan.

Nuja misschien heeft iemand er een oplossing voor.

Over de foto :
                naderhand bekeken had ik misschien iets meer scherptediepte willen hebben, maar wij mijn focus toch leggen op de herhalingen van de bouten, dwarsliggers enz.. zoals Biebel dus al zei.
                Deze foto is mijn laatste foto genomen op de plaats want het begon juist te regenen, en voor degene die de plaats kennen weten dat je daar echt niet wilt zijn wanneer het hard regent. Dus ik moest maken dat ik wegkwam.
                Volgende keer ga ik proberen om meer scherptediepte te krijgen, zodat ikzelf kan vergelijken.

al had ik liever die rail uit de rechtonderhoek zien vertrekken
                Noekelmi, kan je even aanhalen wat je precies bedoelt, want volgens mij vertrekt de rail toch uit de rechteronderhoek ?

Mvg John

Comment

1e foto is niet te zien.
                  Je update is beter zonder die rare lijntjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk bericht
                    Noekelmi, kan je even aanhalen wat je precies bedoelt, want volgens mij vertrekt de rail toch uit de rechteronderhoek ?
                    Mvg John
                    ik had de scheiding tussen donker en bleek op de rail uit de hoek laten vertrekken

zoiets dus

ik haal hem wel weg indien je dat wenst hoor, 't was enkele om m'n uitleg duidelijker te maken
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Dank je noekelMi voor de toelichting, laat de foto gerust staan, zo kan je het makkelijkst laten zien wat je bedoelt.

ivm de eerste foto : Denk dat ik deze niet meer terug kan zetten. ik heb namelijk mijn update over de eerste foto opgeslaan in de computer . Omdat hij toch al in flickr stond dacht ik dat dat wel zou lukken. Niet dus

Mvg John

Comment

Working...
                      X