Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

    Ben benieuwd hoe dit er op een grotere afdruk uitziet, want het silhouette is gewoon onscherp.
    D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

    Comment


    • #17
      Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

      Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
      Ben benieuwd hoe dit er op een grotere afdruk uitziet, want het silhouette is gewoon onscherp.
      Volledig mee eens
      Mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #18
        Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

        Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
        Ben benieuwd hoe dit er op een grotere afdruk uitziet, want het silhouette is gewoon onscherp.

        je hebt gelijk dat de foto er onscherp uit ziet danielsl..maar dat kon ik met geen mogelijkheid voorkomen..als je goed kijkt is er een hoop rook..en het meisje sond deels ook nog in de rook..ja dan krijg je een foto die niet scherp lijkt.


        TrsH ik heb het op gevoel moetten verbeteren en ik heb m 4 x uitgeprint om te kijken of het nu wel goed was..ik hoop bij deze dat het niet meer te zien is..wan op mijn monitor kan ik het echt niet zien..ik heb m 2 x gecalbreerd..maar ik krijg het gewoon niet te zien..dus ik hoop dat jullie mij nog ff kunnen laten weten of het nu wel goed is.

        groetjes ingrid,
        Niet geschoten is altijd mis!

        Comment


        • #19
          Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

          is nog heeeeel miniem te zien, zo miniem dat het miereneuken wordt

          Comment


          • #20
            Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

            Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
            je hebt gelijk dat de foto er onscherp uit ziet danielsl..maar dat kon ik met geen mogelijkheid voorkomen..als je goed kijkt is er een hoop rook..en het meisje sond deels ook nog in de rook..ja dan krijg je een foto die niet scherp lijkt.


            TrsH ik heb het op gevoel moetten verbeteren en ik heb m 4 x uitgeprint om te kijken of het nu wel goed was..ik hoop bij deze dat het niet meer te zien is..wan op mijn monitor kan ik het echt niet zien..ik heb m 2 x gecalbreerd..maar ik krijg het gewoon niet te zien..dus ik hoop dat jullie mij nog ff kunnen laten weten of het nu wel goed is.

            groetjes ingrid,
            Als je het hoofdonderwerp er niet scherp op kunt krijgen, dan is een foto bij voorbaat al mislukt. Of het moet juist de bedoeling zijn om het onderwerp niet scherp te willen, wat bij deze foto niet het geval is.

            En hij lijkt niet onscherp.... Hij IS onscherp. Zelfs al op dit kleine formaat. En op een afdruk wordt dit niet beter

            Ik zou mijn geld er niet aan spenderen. Maar ieder zijn ding
            D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

            Comment


            • #21
              Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

              Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
              Als je het hoofdonderwerp er niet scherp op kunt krijgen, dan is een foto bij voorbaat al mislukt. Of het moet juist de bedoeling zijn om het onderwerp niet scherp te willen, wat bij deze foto niet het geval is.

              En hij lijkt niet onscherp.... Hij IS onscherp. Zelfs al op dit kleine formaat. En op een afdruk wordt dit niet beter

              Ik zou mijn geld er niet aan spenderen. Maar ieder zijn ding


              wat denk jij zelf danielsl..ik neem een foto in de rook..denk jij dat ik er dan een super scherpe foto uit kan slepen..ik denk ook dat iedereen de foto bekijkt dat ook wel zal begrijpen als je al zo veel rook op de achtergrond ziet.. dat het meisje ook nog in de rook staat.. en dat je best wel een (onschepe) foto gaat krijgen..die voor mij persoonlijk heel mooi oogt..en om dat ik weet dat het rook is dus dat geeft voor mij een foto die mysterieus is. iedereen zijn smaak
              en ik vindt het echt niet zonde van mijn geld om m af te drukken en in te lijsten..ik denk persoonlijk dat het meisje er best erg blij mee zal zijn


              TrsH dank je wel om nog een keer te kijken voor mij
              Niet geschoten is altijd mis!

              Comment


              • #22
                Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                Onscherp, wazig. Als je dit gaat afdrukken, gaat het pijn doen aan de ogen.
                Een goeie foto begint bij het begin, en dat is het moment dat je je kadrage maakt en in de zoeker kijkt.
                Je kan mssn beter eens afspreken met de dame en een shoot met haar doen in alle rust en ruimte. Daar gaat zij en ook jij veel meer aan hebben!

                Probeer toch allemaal eens wat kritischer te zijn in de beginnershoek. Het applaus helpt anderen echt niet verder.
                https://www.tinicleemputfotografie.com/

                Comment


                • #23
                  Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                  Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht




                  wat denk jij zelf danielsl..ik neem een foto in de rook..denk jij dat ik er dan een super scherpe foto uit kan slepen..G
                  Jij niet , ieder ander wel!
                  Als jij er tevreden mee bent, dan is het goed. Ik leg blijkbaar de lat wat hoger dan jij
                  D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

                  Comment


                  • #24
                    Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                    ... Probeer toch allemaal eens wat kritischer te zijn in de beginnershoek. Het applaus helpt anderen echt niet verder.
                    Regelmatige aanwezigheid zal daartoe zeker bijdragen. Herhaling is de kracht van de reclame.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #25
                      Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                      en toch vind ik 'em mooi
                      ik probeer...
                      mijn Fijsboecq en mijn flickr

                      Comment


                      • #26
                        Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                        hallo mensen

                        ik heb bij deze nog ff een update geplaatst..hoop werk maar ik heb het wazige om het meisje weggewerkt..hoop dat hij zo wel beter is.

                        groetjes ingrid,
                        Niet geschoten is altijd mis!

                        Comment


                        • #27
                          Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                          Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
                          .......

                          ik heb bij deze nog ff een update geplaatst..hoop werk maar ik heb het wazige om het meisje weggewerkt..hoop dat hij zo wel beter is.
                          mooi maar dan met de kleur van de tweede.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #28
                            Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                            silhouette blijft onscherp hoor.
                            Scherpte lag gewoon verkeerd toen je de foto maakte en zoiets is naderhand niet meer aan te passen.
                            D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

                            Comment


                            • #29
                              Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                              Ik maak op het werk constant grote prints en het enige wat je gaat bereiken is dat de "fouten" meer benadrukt gaan worden bij de print ...
                              En scherpte en rook staan volledig los van elkaar hoor!
                              If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

                              Comment


                              • #30
                                Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                                Emotioneel zal die foto voor jou iets betekenen en de sfeer zal ook nog wel kunnen, maar een foto die onscherp is kan je nog niet scherp krijgen. Een uitvergroting zal dat nog duidelijker maken en een print is alles behalve vergevingsgezind op dat gebied.
                                Jij bent wel de fotograaf en doet met de foto wat je wil.
                                Mvg,
                                Eddy
                                Smaken verschillen

                                Comment

                                Working...
                                X