Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

    hallo allemaal

    ik wil deze foto kado doen ingelijst en wel..nu wil ik heel graag weten van jullie met het geoevende oog of ik hier mee aan kan komen..ik zelf vindt m erg mooi geworden..als je het orgineel ziet heb ik er nog wel heel wat aan gesleuteld maar het resultaat vind ik zelf zeer geslaagt.

    groetjes ingrid,




    ik ga toch maar ff de orginele laten zien.


    Originele foto


    hier de update






    update


    Last edited by !Bart; 6 juni 2012, 11:14. Reden: max 3 foto's zichtbaar aub
    Niet geschoten is altijd mis!

  • #2
    Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

    ik vind hem heel mooi, vooral de onderste helft
    ben benieuwd naar het verhaal hierachter
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

      Je hebt gelijk.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

        ik zie dat je op de arm en voor haar gezicht gepoetst hebt, dit zal je zien op de foto als je hem afdrukt.

        verder heel mooi concept en idee.
        zou er zeker blij mee zijn

        Comment


        • #5
          Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

          een mooie silhouette!!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

            Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
            ik zie dat je op de arm en voor haar gezicht gepoetst hebt, dit zal je zien op de foto als je hem afdrukt.

            verder heel mooi concept en idee.
            zou er zeker blij mee zijn
            aja inderdaad, als ik pc scherm beetje anders hou zie ik het nu ook, best je het opmerkt want bij afdruk zou het jammer zijn !!!
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

            Comment


            • #7
              Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

              bij deze tooch maar ff de orginele er bij gezet..en het verhaal erachter..ja was op de kickbox gala..dit meisje liep daar heb een poosje met haar gesproken..zij vroeg mij een foto van haar te maken omdat zij niet echt een mooie foto had van haar zelf als zij aan het buikdansen was.zij vroeg mij een paar foto,s te maken..ja en ik zij daar op wil het wel probeeren..ik ben eingelijk pas bezig om als hobby foto,s te maken.
              en ja het was zo leuk en lief meisje..dat ik haar deze als kado wil gaan doen..en ik denk zelf dat zij er best wel blij mee zal zijn.
              dus ja dit is eingelijk het verhaal erachter

              groetjes ingrid,
              Niet geschoten is altijd mis!

              Comment


              • #8
                Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                zéker kado doen!
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #9
                  Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                  Oorspronkelijk geplaatst door braxsata Bekijk bericht
                  bij deze tooch maar ff de orginele er bij gezet..en het verhaal erachter..ja was op de kickbox gala..dit meisje liep daar heb een poosje met haar gesproken..zij vroeg mij een foto van haar te maken omdat zij niet echt een mooie foto had van haar zelf als zij aan het buikdansen was.zij vroeg mij een paar foto,s te maken..ja en ik zij daar op wil het wel probeeren..ik ben eingelijk pas bezig om als hobby foto,s te maken.
                  en ja het was zo leuk en lief meisje..dat ik haar deze als kado wil gaan doen..en ik denk zelf dat zij er best wel blij mee zal zijn.
                  dus ja dit is eingelijk het verhaal erachter

                  groetjes ingrid,
                  lief zeg, vooral omdat je dat meisje eigenlijk niet kent !! ik vind het echt een héél mooi gebaar !!!
                  facebook
                  Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                  Comment


                  • #10
                    Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                    Mooie bewerking! Goed gedaan, ik vind dat 't nauwelijks opvalt Knap!
                    FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

                    Comment


                    • #11
                      Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                      Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                      ik zie dat je op de arm en voor haar gezicht gepoetst hebt, dit zal je zien op de foto als je hem afdrukt.

                      verder heel mooi concept en idee.
                      zou er zeker blij mee zijn
                      Maak eens een afdruk en beoordeel het resultaat. Soms valt dat heel erg mee.
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

                      Comment


                      • #12
                        Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                        Nou ik zie hem nu pas, prachtige foto, ik denk wel dat ze het heel mooi zal vinden

                        Comment


                        • #13
                          Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                          heel mooi resultaat en een prachtig geschenk!

                          Comment


                          • #14
                            Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                            Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                            zéker kado doen!
                            Volledig mee eens! Zal ze zeker blij mee zijn...

                            Comment


                            • #15
                              Re: ik wil deze foto kado doen..heel graag jullie mening!

                              Desnoods print je het origineel ook uit ik zou met beide heel blij zijn geweest.

                              Silhouetten

                              Tegenlicht wordt het meeste gebruikt voor silhouetten. Op het moment dat er een groot contrastverschil is tussen voorgrond en achtergrond (de lichtbron hoeft niet per se fel te zijn) en je het licht meet van de achtergrond en hier de correcte belichting op de camera voor instelt krijg je een silhouet. Het onderwerp wordt hierdoor helemaal zwart en verliest al zijn kleur. Het wordt dan ook belangrijk dat de vorm het oog aantrekt, normaal gesproken wordt hier de kleur voor gebruikt.
                              Silhouetten worden vaak gebruikt, het is een relatief eenvoudige techniek, het is dan ook belangrijk het effect niet continu te gebruiken anders neemt de kracht ervan af.

                              Bron: Digitalefotografietips

                              Comment

                              Working...
                              X