Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie meid, Vezko,
Oei had gezegd dat er een topic er dag gepost mocht worden maar de andere is van 01/06 sorry.
Het warme licht van de lage zon geeft een warme gloed.
Maar warm heeft ze het toch niet zo te zien aan haar vel naast de diamant
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Het zou kunnen liggen aan de monitor maar de huis is mij iets te gelig.
Ik zou in ieder geval overwegen om er een stukje van de bovenkant er af te halen.
dito stukje af aan de bovenkant. Nu ik ken wel niet veel van portretfotografie maar ik vraag me af als ze zich wat meer gedraaid had naar het lichtbron, het licht zich meer over heel het gelaat had weten te spreiden. Wat minder schaduw zou veroorzaakt hebben denk ik.
Maar nogmaals ik ben geen kenner.
Mooie meid, Vezko,
Oei had gezegd dat er een topic er dag gepost mocht worden maar de andere is van 01/06 sorry.
Het warme licht van de lage zon geeft een warme gloed.
Maar warm heeft ze het toch niet zo te zien aan haar vel naast de diamant
Dank u
Inderdaad 't is nogal frisjes aan onze kust 's avonds!
Comment