Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ja, d'r zit hier veel in
eventjes je lensvervorming wegwerken (ik gebruik PTLens, maar blijkbaar gaat dit ook met Lighroom en DXO)
links van je molen zit je met 2 iets lichtere streepjes, die zou ik ook wegpoetsen.
En je huisjes rechtzetten (met PSE of evt met ShiftN)
ja, d'r zit hier veel in
eventjes je lensvervorming wegwerken (ik gebruik PTLens, maar blijkbaar gaat dit ook met Lighroom en DXO)
links van je molen zit je met 2 iets lichtere streepjes, die zou ik ook wegpoetsen.
En je huisjes rechtzetten (met PSE of evt met ShiftN)
en heel klein tikkeltje verscherpen
Bedankt voor je commentaar. De streepjes zijn weggepoetst. Ik heb getracht de huisjes recht te zetten, alleen dat gaat ten koste van de molen. Ik zal in het vervolg er tijdens het fotograferen op letten. En mijn inmiddels stabielere statief gebruiken
je kan ook in photoshop (elements) het volgende doen:
"afbeelding - transformeren - schuintrekken"
en dan de foto aan de linkerkant een beetje vervormen. Dat heeft bijna geen gevolg voor je molen
Comment