om te overnachten. Heerlijk stil in de natuur in Arques
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gratis ter beschikking
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Gratis ter beschikking
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichten da's gràtis ???? nice, adres adres adres ?
leuk vastgelegd
Village du Lac
Tussen de camping en de huisjes. Het is echt "basic" hoor. Houten geraamte met deuropening en vensteropening. Maar een unieke locatie aan het meer.
Nu staat het verlaten, maar ik hoorde dat ze toch nog een exploitatie-manager zouden aanstellen. Dus dan wordt het wel betalend. Maar veel kan dat niet zijn.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht11190 Arques
Village du Lac
Tussen de camping en de huisjes. Het is echt "basic" hoor. Houten geraamte met deuropening en vensteropening. Maar een unieke locatie aan het meer.
Nu staat het verlaten, maar ik hoorde dat ze toch nog een exploitatie-manager zouden aanstellen. Dus dan wordt het wel betalend. Maar veel kan dat niet zijn.facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
-
Foto is knap, maar als overnachtingsplaats........ hoe stiller en eenzamer, hoe liever voor mij, maar ..... bwa, als ik mag kiezen heb ik toch liever iets meer comfort, mag dan nog eventueel (dik) betalend zijn ook.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtFoto is knap, maar als overnachtingsplaats........ hoe stiller en eenzamer, hoe liever voor mij, maar ..... bwa, als ik mag kiezen heb ik toch liever iets meer comfort, mag dan nog eventueel (dik) betalend zijn ook.
Groetjes
Mooie foto Marie-anne!Heb nog zoveel te leren
Comment
-
bedankt voor de commentaren
Prettige zondag !Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Comment
-