Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitschieter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Uitschieter

een hele mooie foto en voor mij is hij af!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
      Is geen kwestie van durven, is een kwestie van smaak.
      Maar ook een kwestie van de juiste informatie geven, iets waar in deze groep licht over gegaan wordt, aardbeien met peper...jawel, maar nooit met witte peper, alleen met zwarte peper, en dan nog in de juiste zoet/pikant verhouding, misschien veeleer een geval van "ik heb de klok horen luiden en zal het jullie vertellen, maar de klepel zal mij worst wezen". Vertaal het in EXIF en DOF en iedereen weet waar ik het over heb.
      Wat is het fijn om Plaatwerker en Robbydorine in mijn negeerlijst te hebben, alleen lees ik wel wat er gequote werd jammer genoeg, en dan kan ik alleen besluiten dat ik deze groep beter verlaat, hij durft zich toch niet in de andere groepen te vertonen, hoe simpel kan een probleem zijn. En die andere, ach..

Aan alle beginnelingen kan ik alleen maar aanraden om de andere groepen te bezoeken, steel met je ogen, vraag en je zal wel een antwoord krijgen (soms op je neus met het deksel, maar er zijn altijd uitzonderingen), maar laat je niet misvormen om nadien te moeten vast stellen dat de waarheid mee nuances heeft.
      Nee P en R, ik heb die niet in pacht, die waarheid, de 3-6-9 mogen jullie gerust uitwonen. (lap weeral iets dat ze niet gaan begrijpen)

Aan de mod !Bart: mijn innige deelneming.Ik heb het geprobeerd met de negeerlijst maar je laat de meest vreselijke persoonlijke aanvallen toe, de privé haatmails bespaar ik iedereen, ik kan alleen maar hopen dat de volgende software versie van BD gaat toelaten om bepaalde subgroepen niet meer te volgen.

Kwaliteit heeft niets te maken met kwantiteit, het tegendeel lees je in de Beginnershoek.

Comment

beeld zoals ie is, voor mij uitschieter genoeg!
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Zou niet weten wat er aan die foto verandert moet worden, 't is een pareltje
          grt. Ria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy_VDS Bekijk bericht
            mooie foto met leuke kleuren, houden zoals hij is Louis
            ik volg !!
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Nou als de nadruk op de uitschieter ligt, vind ik dat Plaatwerker en aanhangers gelijk hebben. Natuurlijk is de bloem al heel mooi zoals ze is. Maar dat extraaatje ontbreekt en kan aangevuld worden.

Comment

Het is allemaal zo subjectief en smaken verschillen, maar de fotograaf heeft altijd gelijk.
                Ik vind de foto goed zoals hij is.
                Mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                  Laten zoals het is, prima scherptediepte en kleuren
                  Muggeziften: kleine onregelmatigheid in het bloemblad links om weg te klonen.
                  De kleine onregelmatigheid in het blad is een kleine uitschieter van een meeldraadje, dus niet in het blad.

Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                  Nou als de nadruk op de uitschieter ligt, vind ik dat Plaatwerker en aanhangers gelijk hebben. Natuurlijk is de bloem al heel mooi zoals ze is. Maar dat extraaatje ontbreekt en kan aangevuld worden.
                  De titel " uitschieter " is niet bedoeld op de kleur maar op de grootte van de " groene " uitschieter. Komt zoals ik reeds aanhaalde in de bewerking van Plaatwerker te fluo en onrealistisch over. Mijn smaak uiteraard, maar apprecieer jullie mening.
                  Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Bedankt voor de reacties.
                    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Voor mij is deze ook AF. Knappe fotografie. Ik zou niet weten wat hier beter kan of moet.
                      Enne..... peper op de aardbeien........ bwakes !!
                      Groetjes

Comment

Working...
                      X