Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meisje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meisje

    Wat vinden jullie?
    Wat vinden jullie?
    Last edited by WillemK; 30 mei 2012, 18:17.

  • #2
    Re: Meisje

    ik mis wat ruimte rond haar, ofwel enkel haar gezicht dan in beeld...?
    ballonnen (waarschijnlijk waterballonnen? ) zijn ook fel overbelicht...rechtsboven haar haar vind ik het ook een raar stukje...
    't is niet slecht hoor (ik kom precies zo over he )
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: Meisje

      Vermoedelijk genomen bij felle zon ?
      Nu krijgen de verkeerde zaken teveel licht, zoals bv de handen en de ballon.
      Het gezichtje ligt nu eigenlijk volledig in de schaduw en wordt daardoor vrij donker, terwijl het eigenlijk zou moeten twinkelen van het licht.
      Misschien bij een volgende opname volledig in de schaduw werken of proberen dat felle zonlicht te vermijden. Dit laatste zorgt echt voor harde schaduwen en geeft makkelijk overbelichting waar je het soms niet wenst.
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

      Comment


      • #4
        Re: Meisje

        Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
        ik mis wat ruimte rond haar, ofwel enkel haar gezicht dan in beeld...?
        ballonnen (waarschijnlijk waterballonnen? ) zijn ook fel overbelicht...rechtsboven haar haar vind ik het ook een raar stukje...
        't is niet slecht hoor (ik kom precies zo over he )
        Ja vond niet echt een manier om het licht op die ballonnen te verminderen.. jammer
        En dat raar stukje is de plastic rond de camera, ter bescherming van de waterballonnen
        zal nog eens wat gaan knoeien

        Comment


        • #5
          Re: Meisje

          Oorspronkelijk geplaatst door WillemK Bekijk bericht
          Ja vond niet echt een manier om het licht op die ballonnen te verminderen.. jammer
          En dat raar stukje is de plastic rond de camera, ter bescherming van de waterballonnen
          zal nog eens wat gaan knoeien
          benieuwd
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Meisje

            Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            benieuwd
            sorry, lukt me niet foto is niet scherp genoeg voor alleen het gezicht en overbelichting op de ballonnen krijg ik moeilijk weg..
            Alvast een les voor de volgende keer!

            Comment

            Working...
            X