Wat vinden jullie?Wat vinden jullie?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Meisje
Collapse
X
-
-
Re: Meisje
ik mis wat ruimte rond haar, ofwel enkel haar gezicht dan in beeld...?
ballonnen (waarschijnlijk waterballonnen? ) zijn ook fel overbelicht...rechtsboven haar haar vind ik het ook een raar stukje...
't is niet slecht hoor (ik kom precies zo over he )facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
-
Vermoedelijk genomen bij felle zon ?
Nu krijgen de verkeerde zaken teveel licht, zoals bv de handen en de ballon.
Het gezichtje ligt nu eigenlijk volledig in de schaduw en wordt daardoor vrij donker, terwijl het eigenlijk zou moeten twinkelen van het licht.
Misschien bij een volgende opname volledig in de schaduw werken of proberen dat felle zonlicht te vermijden. Dit laatste zorgt echt voor harde schaduwen en geeft makkelijk overbelichting waar je het soms niet wenst.
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtik mis wat ruimte rond haar, ofwel enkel haar gezicht dan in beeld...?
ballonnen (waarschijnlijk waterballonnen? ) zijn ook fel overbelicht...rechtsboven haar haar vind ik het ook een raar stukje...
't is niet slecht hoor (ik kom precies zo over he )
En dat raar stukje is de plastic rond de camera, ter bescherming van de waterballonnen
zal nog eens wat gaan knoeien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WillemK Bekijk berichtJa vond niet echt een manier om het licht op die ballonnen te verminderen.. jammer
En dat raar stukje is de plastic rond de camera, ter bescherming van de waterballonnen
zal nog eens wat gaan knoeienfacebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtbenieuwd
Alvast een les voor de volgende keer!
Comment
-
Comment