Hey, heb deze foto Zaterdag gemaakt graag commentaar en tips BEDANKT!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
meisje in de duinen
Collapse
X
-
meisje in de duinen
Hey, heb deze foto Zaterdag gemaakt graag commentaar en tips BEDANKT!Last edited by Van Hoof Dennis; 29 mei 2012, 13:58.D90 picture's my fantasy -
-
Re: meisje in de duinen
je foto kun je verbeteren door automatische kleuren /Tinten aan te passen of levels te gaan gebruiken
Voorbeeldje
probeer scherp te stellen op de ogen daar gaat als eerste de aandacht naar uit.
-
2.4. Maximale afmeting van een foto: 900x900 pixels
Plaats alleen foto’s die niet groter zijn dan 900 pixels langs de langste zijde (inclusief kader).
Je kan ook kleinere foto’s plaatsen, maar 900 pixels is voor dit forum aanbevolen, omdat de foto zo meestal beter tot haar recht komt.
gtr,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtje foto kun je verbeteren door automatische kleuren /Tinten aan te passen of levels te gaan gebruiken
Voorbeeldje
probeer scherp te stellen op de ogen daar gaat als eerste de aandacht naar uit.D90 picture's my fantasy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht2.4. Maximale afmeting van een foto: 900x900 pixels
Plaats alleen foto’s die niet groter zijn dan 900 pixels langs de langste zijde (inclusief kader).
Je kan ook kleinere foto’s plaatsen, maar 900 pixels is voor dit forum aanbevolen, omdat de foto zo meestal beter tot haar recht komt.
gtr,bouk.D90 picture's my fantasy
Comment
-
heb je een fotobewerkingsprogramma?
Voer dan eens Jessey's tip uit
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtheb je een fotobewerkingsprogramma?
Voer dan eens Jessey's tip uitD90 picture's my fantasy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtMet de update ben je wat te ver doorgeschoten. Nu heb je uitgebrande delen op haar
gezicht en de zee is te licht.
volgens mij zit ik nu redelijk goede richting
alvast bedankt!D90 picture's my fantasy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk berichtMeisje + schaduw ≠ goeie fotoD90 picture's my fantasy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtInderdaad in de goede richting. Bij verdere verfijningen van de bewerking komt men dan op
het terrein van de persoonlijke smaak.
Bedankt voor de tips ik heb er veel aangehad!
ik denk dat ik de foto hierbij laat?
Mvg dennisD90 picture's my fantasy
Comment
-
goed geprobeerd, alleen jammer dat je nu veel ruis hebt op de zee, als je bewerkt is het soms beter om es terug van nul te beginnen dan ipv altijd maar meer en meer en meer om je resultaat te bekomen, soms zitten er dan zodanig veel onnodige bewerkingen 'tussen' dat je resultaat beinvloed wordt, toen ik het begin veel experimenteerde kwam ik dat toch tegen ben daar van geleerd :-) is maar een tipje, verderfacebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtgoed geprobeerd, alleen jammer dat je nu veel ruis hebt op de zee, als je bewerkt is het soms beter om es terug van nul te beginnen dan ipv altijd maar meer en meer en meer om je resultaat te bekomen, soms zitten er dan zodanig veel onnodige bewerkingen 'tussen' dat je resultaat beinvloed wordt, toen ik het begin veel experimenteerde kwam ik dat toch tegen ben daar van geleerd :-) is maar een tipje, verderD90 picture's my fantasy
Comment
Comment