Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
2.4. Maximale afmeting van een foto: 900x900 pixels
Plaats alleen foto’s die niet groter zijn dan 900 pixels langs de langste zijde (inclusief kader).
Je kan ook kleinere foto’s plaatsen, maar 900 pixels is voor dit forum aanbevolen, omdat de foto zo meestal beter tot haar recht komt.
gtr,bouk.
2.4. Maximale afmeting van een foto: 900x900 pixels
Plaats alleen foto’s die niet groter zijn dan 900 pixels langs de langste zijde (inclusief kader).
Je kan ook kleinere foto’s plaatsen, maar 900 pixels is voor dit forum aanbevolen, omdat de foto zo meestal beter tot haar recht komt.
gtr,bouk.
Inderdaad in de goede richting. Bij verdere verfijningen van de bewerking komt men dan op
het terrein van de persoonlijke smaak.
Ja, ik vond hem zo best wel goed anders inderdaad veel te overdreven kleuren en licht,
Bedankt voor de tips ik heb er veel aangehad!
ik denk dat ik de foto hierbij laat?
Mvg dennis
goed geprobeerd, alleen jammer dat je nu veel ruis hebt op de zee, als je bewerkt is het soms beter om es terug van nul te beginnen dan ipv altijd maar meer en meer en meer om je resultaat te bekomen, soms zitten er dan zodanig veel onnodige bewerkingen 'tussen' dat je resultaat beinvloed wordt, toen ik het begin veel experimenteerde kwam ik dat toch tegen ben daar van geleerd :-) is maar een tipje, verder
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
goed geprobeerd, alleen jammer dat je nu veel ruis hebt op de zee, als je bewerkt is het soms beter om es terug van nul te beginnen dan ipv altijd maar meer en meer en meer om je resultaat te bekomen, soms zitten er dan zodanig veel onnodige bewerkingen 'tussen' dat je resultaat beinvloed wordt, toen ik het begin veel experimenteerde kwam ik dat toch tegen ben daar van geleerd :-) is maar een tipje, verder
Dat klinkt wel als een goed idee voor de volgende keer! bedankt voor te tip ga er zeker rekening mee houden!
Comment