Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
een poging om meerdere foto's aan elkaar te plakken
6 foto's 55-250 canon lens
kon niet verder achteruit
probleem met de lucht hoe kan ik dit verbeteren met Gimp
Wat is jouw probleem met de lucht? Ik zie wel een soort verticale bewerkingsstrepen op
verschillende plekken.
Aalten, is dat in Nederland, Achterhoek? Of is er ook een Belgisch Aalten?
Achterhoek grapje van mij om tekst op de muur te zetten
ik krijg de lucht niet goed
de lucht tussen de bladeren van de bomen bepalen de kleur
en elke foto is anders belicht dus iets lichter of donkerder
het geheel paste net op 6 foto's de schoorsten op 2
dus deze met Gimp aan elkaar gezet
de afstand tot gebouw is ongeveer 45 meter kon dus niet verder terug
het zal dus wel een panorama foto heten
Voor zover ik kan zien ( niet ken, nog nooit geprobeerd ), ziet het er toch redelijk goed uit.
Ik zie enkel Halo's rond de bomen, teveel verscherpt nadien?
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
ik vind het eigenlijk ook goed, ben ook gimp2 gebruiker, vind dat dit gratis programma toch wel al veel kan !! al is 't wel een helse zoektocht in het begin, hoe je foto's knipt en plakt ben ik nog niet uit maar ook nog niet nodig gehad, well done zou ik zeggen
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Voor zover ik kan zien ( niet ken, nog nooit geprobeerd ), ziet het er toch redelijk goed uit.
Ik zie enkel Halo's rond de bomen, teveel verscherpt nadien?
nee niet verscherpt althans niet dat ik het weet
maar kan fel zonlicht dat ook veroorzaken
ik wil de lucht en de bladeren aan de bomen
beter hebben maar dan zal ik eerst veel moeten lezen of veel proberen
maar eerst paar daagjes op stap
Comment