Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

W.W.Web (4)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • W.W.Web (4)


    F10.0 1/100 ISO400

  • #2
    Re: W.W.Web (4)

    Naar mijn gevoel de beste van dit monstertje tot hiertoe. Als ik me niet vergis ook de eerste waarop je ogen ziet.
    Luc

    Comment


    • #3
      Re: W.W.Web (4)

      jammer dat er niet meer reactie opgekomen is neem aan dat er nog wel het een en ander aanmankeerd

      Comment


      • #4
        Re: W.W.Web (4)

        Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
        Naar mijn gevoel de beste van dit monstertje tot hiertoe. Als ik me niet vergis ook de eerste waarop je ogen ziet.
        Luc
        bedankt voor je commentaar

        Comment


        • #5
          Re: W.W.Web (4)

          ik vind deze ook de beste uit je reeks
          behoorlijk deel scherp, leuk licht

          jammer genoeg kan ik je geen tips geven want ik zit ook nog in de leerfase

          Comment


          • #6
            Re: W.W.Web (4)

            Oorspronkelijk geplaatst door onsis Bekijk bericht
            ik vind deze ook de beste uit je reeks
            behoorlijk deel scherp, leuk licht

            jammer genoeg kan ik je geen tips geven want ik zit ook nog in de leerfase
            Ik ben nooit uitgeleerd ik leer iedere dag weer nieuwe dingen bij.
            Je leert dingen d.m.v. het gewoon te doen.
            En het is niet erg om dingen te vragen als je er naderhand maar iets mee doet.

            Comment


            • #7
              Re: W.W.Web (4)

              Ik had het werk nog niet gezien. Maar ik ben ook met dit mooi weer veel op stap.
              Nou ik heb de spin zelf nog eens bekeken om te zien of er nog wat aan kon veranderen.
              Ik heb het nog wat kunnen oplichten en wat scherper gemaakt. Maar nu is het aan jou of je dat nu mooier vind of niet.

              Ik plaats de link heel even dan kan je zelf zien wat ik ervan gemaakt heb. Oja ik heb het ook lichtjes gedraaid om het minder saai te maken, jij zult je spin ietjes beter kunnen draaien want je hebt het originele.
              Ook valt mijn foto wat kleiner uit omdat ik een crop heb gemaakt na het draaien. Kon spijtig genoeg niet meer draaien om het effect te zien want dan verloor ik de pootjes. Ik heb het ook niet vergroot om zo min mogelijk detail te verliezen.

              Nu plaats ik de link even

              https://picasaweb.google.com/lh/phot...eat=directlink

              Comment


              • #8
                Re: W.W.Web (4)

                Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                jammer dat er niet meer reactie opgekomen is neem aan dat er nog wel het een en ander aanmankeerd
                En toch heb je nu nog wat commentaar gekregen van weldenkende aardige mensen.
                Vergeet echter niet dat de belangstelling van mensen ook kan afnemen door teveel van het
                zelfde, ongeacht de titels van de topics. Ik begrijp de leergierigheid maar je hebt ook te
                maken met de menselijke reacties.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment


                • #9
                  Re: W.W.Web (4)

                  klopt plaatwerker, maar ik probeer natuurlijk nog beter te worden op macro gebied
                  en ben heel blij met mijn "kenko extention tube" Ik heb nu de complete kit gebruikt 36mm, 20mm, 12mm op elkaar gezet.
                  Ik heb gemerkt dat je niet meer oneindige kunt scherpstellen.
                  Last edited by jessey; 26 mei 2012, 20:04.

                  Comment

                  Working...
                  X