Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Formaat te groot voor BD. Moet zijn 900 px over de langste zijde (niet de kortste).
Ik zou ook eens kijken wat je rechts en onder kunt wegsnijden aan overbodige informatie.
Het onderwerp gaat nu bijna verloren in de foto. Daarna nog eens overwegen om de
middenpartijen wat meer licht te geven. Ik zou dat in PS-E doen bij het histogram door de
middenschuif iets naar links te bewegen. Verder best een nette belichting.
Formaat te groot voor BD. Moet zijn 900 px over de langste zijde (niet de kortste).
Ik zou ook eens kijken wat je rechts en onder kunt wegsnijden aan overbodige informatie.
Het onderwerp gaat nu bijna verloren in de foto. Daarna nog eens overwegen om de
middenpartijen wat meer licht te geven. Ik zou dat in PS-E doen bij het histogram door de
middenschuif iets naar links te bewegen. Verder best een nette belichting.
Ondanks het harde licht staat ze er toch goed op Zwarte apen en dan nog zonlicht,ni gemakkelijk
Het was een toffe babbel deze voormiddag,hopelijk kunnen we dat nog es overdoen
Comment