Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flowing water

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Flowing water

Hey, ik ben pas begonnen met fotografie zouden jullie wat commentaar/tips kunnen geven op deze foto's ? ik ben nu 2dagen bezig..

alvast bedankt!

Mvg dennis
    Last edited by Van Hoof Dennis; 24 mei 2012, 18:57.
    D90 picture's my fantasy

Re: Flowing water

geen foto te zien
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
      geen foto te zien
      Is de foto nu wel zichtbaar?
      D90 picture's my fantasy

Comment

meer aandacht besteden aan de compo,
        nu is hij wat ongelukkig afgesneden, mss nu croppen zodat je er een portret foto van maakt.

meer ruimte laten in de kijkrichting van de hond (zeker eens de regel van 3 doornemen op google)

omzetting naar zw/w vind ik niet goed, foto is veel te grijs.
        proberen rekening te houden met storende elementen in je foto, zie linksboven de takken in de hoek, zo'n dingen vermijd je best want deze nemen de aandacht van je onderwerp weg.

en ik begrijp je titel niet, ik dacht hier melkwater te zien of een stromend beekje

in ieder geval heb je nu al enkele tips die je hopelijk verder op weg helpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
          meer aandacht besteden aan de compo,
          nu is hij wat ongelukkig afgesneden, mss nu croppen zodat je er een portret foto van maakt.

meer ruimte laten in de kijkrichting van de hond (zeker eens de regel van 3 doornemen op google)

omzetting naar zw/w vind ik niet goed, foto is veel te grijs.
          proberen rekening te houden met storende elementen in je foto, zie linksboven de takken in de hoek, zo'n dingen vermijd je best want deze nemen de aandacht van je onderwerp weg.

en ik begrijp je titel niet, ik dacht hier melkwater te zien of een stromend beekje

in ieder geval heb je nu al enkele tips die je hopelijk verder op weg helpen.
          Bedankt voor de tips nu weet ik weer wat meer.
          D90 picture's my fantasy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Van Hoof Dennis Bekijk bericht
            Bedankt voor de tips nu weet ik weer wat meer.
            Ik heb de foto gekropt en op de compositie gelet is dit al de goede richting uit?
            alvast bedankt
            D90 picture's my fantasy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Van Hoof Dennis Bekijk bericht
              Ik heb de foto gekropt en op de compositie gelet is dit al de goede richting uit?
              alvast bedankt
              dit is idd al een stuk beter qua kijkrichting.

mvg david

ps: nog een simpele maar leuke tip is, laat enkele spaties tussen je foto's zodanig dat ze niet op elkaar geplakt zijn.
              en plaats je foto's in het midden van de pagina (kun je doen via knop "centreren") dat geeft een aangenamere manier van kijken en het presenteert je foto mooier ook.
              doe maar eens en zie het verschil door een simple domme tip waarvan je denkt "watvoor onzin zegt die nu"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                dit is idd al een stuk beter qua kijkrichting.

mvg david

ps: nog een simpele maar leuke tip is, laat enkele spaties tussen je foto's zodanig dat ze niet op elkaar geplakt zijn.
                en plaats je foto's in het midden van de pagina (kun je doen via knop "centreren") dat geeft een aangenamere manier van kijken en het presenteert je foto mooier ook.
                doe maar eens en zie het verschil door een simple domme tip waarvan je denkt "watvoor onzin zegt die nu"
                Nee,nee helemaal niet ik ben blij met alle tips
                Zou je nog eens de laatste foto wille beoordelen ik denk dat ik nu wel wat vordering heb gemaakt. Met veel dank aan je commentaar! Deze was me zeer nuttig.

Mvg dennis ( zelfs hoe ik goed moet posten was zeer nuttig vond zelf ook dat ze niet mooi stonden)
                D90 picture's my fantasy

Comment

Working...
                X