Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
meer aandacht besteden aan de compo,
nu is hij wat ongelukkig afgesneden, mss nu croppen zodat je er een portret foto van maakt.
meer ruimte laten in de kijkrichting van de hond (zeker eens de regel van 3 doornemen op google)
omzetting naar zw/w vind ik niet goed, foto is veel te grijs.
proberen rekening te houden met storende elementen in je foto, zie linksboven de takken in de hoek, zo'n dingen vermijd je best want deze nemen de aandacht van je onderwerp weg.
en ik begrijp je titel niet, ik dacht hier melkwater te zien of een stromend beekje
in ieder geval heb je nu al enkele tips die je hopelijk verder op weg helpen.
meer aandacht besteden aan de compo,
nu is hij wat ongelukkig afgesneden, mss nu croppen zodat je er een portret foto van maakt.
meer ruimte laten in de kijkrichting van de hond (zeker eens de regel van 3 doornemen op google)
omzetting naar zw/w vind ik niet goed, foto is veel te grijs.
proberen rekening te houden met storende elementen in je foto, zie linksboven de takken in de hoek, zo'n dingen vermijd je best want deze nemen de aandacht van je onderwerp weg.
en ik begrijp je titel niet, ik dacht hier melkwater te zien of een stromend beekje
in ieder geval heb je nu al enkele tips die je hopelijk verder op weg helpen.
Oorspronkelijk geplaatst door Van Hoof DennisBekijk bericht
Ik heb de foto gekropt en op de compositie gelet is dit al de goede richting uit?
alvast bedankt
dit is idd al een stuk beter qua kijkrichting.
mvg david
ps: nog een simpele maar leuke tip is, laat enkele spaties tussen je foto's zodanig dat ze niet op elkaar geplakt zijn.
en plaats je foto's in het midden van de pagina (kun je doen via knop "centreren") dat geeft een aangenamere manier van kijken en het presenteert je foto mooier ook.
doe maar eens en zie het verschil door een simple domme tip waarvan je denkt "watvoor onzin zegt die nu"
ps: nog een simpele maar leuke tip is, laat enkele spaties tussen je foto's zodanig dat ze niet op elkaar geplakt zijn.
en plaats je foto's in het midden van de pagina (kun je doen via knop "centreren") dat geeft een aangenamere manier van kijken en het presenteert je foto mooier ook.
doe maar eens en zie het verschil door een simple domme tip waarvan je denkt "watvoor onzin zegt die nu"
Nee,nee helemaal niet ik ben blij met alle tips
Zou je nog eens de laatste foto wille beoordelen ik denk dat ik nu wel wat vordering heb gemaakt. Met veel dank aan je commentaar! Deze was me zeer nuttig.
Mvg dennis ( zelfs hoe ik goed moet posten was zeer nuttig vond zelf ook dat ze niet mooi stonden)
Comment