foto 10 : Zoals alle kleine eendjes moeten ze hun eerste zwempasjes in de de grote koninginnevijver krijgen. Stoere Bink roept ze op. 'In het gelid' schreeuwt hij de eendjes gaan netjes naast elkaar staan, want dat hebben ze al geleerd, niets gaat boven discipline, vindt Stoere Bink. 'Vandaag is het de grote dag. Jullie mogen voor de eerste keer naar de grote vijver.' ' Hoera" kwekkeren ze door elkaar. "Stilte !"

foto 11 : De weg is lang heel lang. Maar dapper volgen ze Stoere Bink. Alleen Eend die blijft wat achter. Tot ongenoegen van Stoere Bink. 'Zie je nu, hij is anders, Wat zal dat wel worden ?' zuchtte hij. 'Maar...' bedenkt hij plots ' hij is mijn zoon.'

foto 12 : nu nog over de brug. 'Verdorrie.... Eend zit te praten met een bijtje.Hij is zijn les vergeten. nl. De eenden spreken alleen met eenden, en deze regel is voor de veiligheid van alle eenden, ik zal hem eens flink onder handen moeten nemen"
Wat zal dat wel worden' denkt Stoere Bink.
'Maar ja, hij is nu eenmaal anders, toch is hij mijn zoon.'

foto 11 : De weg is lang heel lang. Maar dapper volgen ze Stoere Bink. Alleen Eend die blijft wat achter. Tot ongenoegen van Stoere Bink. 'Zie je nu, hij is anders, Wat zal dat wel worden ?' zuchtte hij. 'Maar...' bedenkt hij plots ' hij is mijn zoon.'

foto 12 : nu nog over de brug. 'Verdorrie.... Eend zit te praten met een bijtje.Hij is zijn les vergeten. nl. De eenden spreken alleen met eenden, en deze regel is voor de veiligheid van alle eenden, ik zal hem eens flink onder handen moeten nemen"
Wat zal dat wel worden' denkt Stoere Bink.
'Maar ja, hij is nu eenmaal anders, toch is hij mijn zoon.'

Comment