Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dammense miste molen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dammense miste molen

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
    Ik zag de rood/oranje dakpannen en dat was de eerste kerk die me te binnen schoot. Ik passeer nochtans ook regelmatig in St.-Baafs-Vijve, maar had er nog nooit op gelet dat die kerk ook zo'n dakpannen had
    Is je vergeven hoor. Zelfs tijdens de oorlog misten sommige piloten toen hen werd gezegd een brug te bombarderen over de Leie dicht bij de kerk met de rode toren......
    Groetjes

Comment

Mooi antiek kadertje eromheen en ophangen Volgend jaar naar 'Kunst en Kitch' en je weet de waarde ervan Minimaal 500 euro Moet je hem wel snel verwijderen, of hij is niet meer uniek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan

Is je vergeven hoor. Zelfs tijdens de oorlog misten sommige piloten toen hen werd gezegd een brug te bombarderen over de Leie dicht bij de kerk met de rode toren......
        Groetjes
        Da's een geruststelling. Al heb ik niet meteen plannen voor een aanslag op 1 der beide dorpen aan de Leie :P
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Erg mooi misttafereel. De aanbevelingen ook even zelf uitgeprobeerd en ze zijn ook prachtig. Het is steeds een kwestie van smaak denk ik.

Comment

Working...
          X