Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dammense miste molen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Dammense miste molen
merci
ik heb er hoor zonder volledige weerspiegeling, 'k was aan 't wijfelen, maar ik vind het veel beter mét.
Goestingen, héLast edited by noenkelMi; 4 mei 2012, 23:39.
Comment
-
Net zoals het water aldaar Damse Vaart noemt, zal ook dit eerder een Damse molen zijn denk ik...
Het is trouwens de Schellemolen te Damme.
Verder wel een leuke foto. En die oever? Tja, geen vaart zonder oever, hé. Ik vind het alvast niet overdreven storend.Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment
-
Goed voor de toeristische gids "Damme".
Mooi, je reeks over Damme. En die mist geeft net dat tikje meer!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
merci allemaal
Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk berichtNet zoals het water aldaar Damse Vaart noemt, zal ook dit eerder een Damse molen zijn denk ik...
Het is trouwens de Schellemolen te Damme.mijn hersencel is aan 't afsterven (ik ben al een jaar en half thuis, en ik doe geen hersengymnastiek meer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtmerci allemaal
oeimijn hersencel is aan 't afsterven (ik ben al een jaar en half thuis, en ik doe geen hersengymnastiek meer)
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtdichterlijke vrijheidCanon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment
-
In landscape, zonder oever en ietsje meer contrast en je had een prachtbeeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk berichtMet die uitleg camoufleer ik ook mijn schrijffouten.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEn kijkfouten......... Sint-Baafs-Vijve / Gottem.
GroetjesCanon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment
Comment