Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lotte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: lotte

    Proficiat met je welverdiende HOF !
    Groeten,
    Patrick

    Comment


    • #32
      Re: lotte

      een hele mooie ..............

      verdiend in den hof

      Comment


      • #33
        Re: lotte

        inderdaad EN een hele mooie EN verdiend in HoF
        The quickest way to make money at photography is to sell your camera

        Comment


        • #34
          Re: lotte

          Knap hoort zeker op zijn plaats in de HOF,
          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

          Comment


          • #35
            Re: lotte

            Eddy007,Loeky,Bouk,Divad,Bommasien,Plaatwerker,Vos se,Pixxel,JozefDeRyck,noenkelMi,Tini,Meeuws,Onsis, t.Billy,bleuspics,Bemelke,RolandCuypers,!Bart,Joh, G-rar,RudyP,Patrick-T,Jos82,luccske402,schoonSpikke,Frakske,tantine,li lybie

            Aan allen bedankt voor het bekijken van dit beeld en voor jullie commentaar bij dit beeld.
            Ook aan velen dank voor de commentaar naar aanleiding van de hofplaats.



            Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
            Knappe z/w omzetting met passend wit kadertje. Naam hoefde er niet bij, neemt veel aandacht weg.
            Ietsje te veel gecropt. Een crop hoefde zelfs wss niet. Haar handje lijkt nu uit haar oor te komen en door de kwart schouder wordt dit alleen nog maar versterkt dat er iets niet klopt.
            @Tini,
            Wat betreft de crop : er werd links en rechts niks gecropt ... enkel onderaan verdween een stukje zetelleuning. Meer schouder kan ik je dus helaas niet tonen
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

            Comment


            • #36
              Re: lotte

              beetje laat, maar toch een welverdiende (ik voel me hier een beetje als in "komen eten") proficiat
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment


              • #37
                Re: lotte

                Oeps, vergeten schrijven, Proficiat met je HOF.

                Comment


                • #38
                  Re: lotte

                  Proficiat met jouw HoF !
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #39
                    Re: lotte

                    Schoolvoorbeeld van een foto waar het model de foto maakt en niet zozeer de fotograaf.
                    Foto heeft verschillende storende elementen waarvoor een andere foto zou met de grond gelijk gemaakt worden. Ruis, storende elementen op de achtergrond, verkrampte vinger onder het hoofd, zeer opvallend handtekening en de reflektie in de ogen.
                    Daartegenover staat dan de blik van het meisje die de mensen verblind voor het opgenoemde hierboven en die dan, TERECHT ,de foto laat belanden in den HOF.

                    Robby BB
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

                    Comment


                    • #40
                      Re: lotte

                      noenkelMi,Zappa,Dama,Robbydorine

                      Bedankt voor jullie visie en commentaar op dit beeld.

                      @Robbydorine,
                      Goh, zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen.
                      Misschien zijn we hier dan bij de bespreking en de beoordeling van deze foto wel allemaal een beetje volgzame schaapjes ???
                      Wat betref storende handtekening, verwijst dit handtekening naar de naam van het meisje en niet naar mezelf. Als dit als soort van poster gebruikt wordt, kan je daar soms wel eens de naam van de persoon op één of andere manier op plaatsen. Misschien moet hij er beter niet op of misschien kleiner of misschien op een andere plaats of ....
                      De verkrampte vingers zijn niet in opdracht van de fotograaf hoor. Het meisje nam spontaan deze houding aan, dus vermoed ik niet dat ze zo verkrampt was
                      Bij deze probeerde ik te werken met natuurlijk licht en ik kon moeilijk het raam uitschakelen ... waardoor je dan natuurlijk de reflectie in de ogen krijgt.
                      Allez, maar ik zal mijn model op de hoogte brengen dat haar de eer toekomt en niet mezelf.
                      Op naar een volgend beeld !
                      groeten,
                      deka

                      Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                      Schoolvoorbeeld van een foto waar het model de foto maakt en niet zozeer de fotograaf.
                      Foto heeft verschillende storende elementen waarvoor een andere foto zou met de grond gelijk gemaakt worden. Ruis, storende elementen op de achtergrond, verkrampte vinger onder het hoofd, zeer opvallend handtekening en de reflektie in de ogen.
                      Daartegenover staat dan de blik van het meisje die de mensen verblind voor het opgenoemde hierboven en die dan, TERECHT ,de foto laat belanden in den HOF.

                      Robby BB
                      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                      Comment


                      • #41
                        Re: lotte

                        Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                        noenkelMi,Zappa,Dama,Robbydorine

                        Bedankt voor jullie visie en commentaar op dit beeld.

                        @Robbydorine,
                        Goh, zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen.
                        Misschien zijn we hier dan bij de bespreking en de beoordeling van deze foto wel allemaal een beetje volgzame schaapjes ???
                        Wat betref storende handtekening, verwijst dit handtekening naar de naam van het meisje en niet naar mezelf. Als dit als soort van poster gebruikt wordt, kan je daar soms wel eens de naam van de persoon op één of andere manier op plaatsen. Misschien moet hij er beter niet op of misschien kleiner of misschien op een andere plaats of ....
                        De verkrampte vingers zijn niet in opdracht van de fotograaf hoor. Het meisje nam spontaan deze houding aan, dus vermoed ik niet dat ze zo verkrampt was
                        Bij deze probeerde ik te werken met natuurlijk licht en ik kon moeilijk het raam uitschakelen ... waardoor je dan natuurlijk de reflectie in de ogen krijgt.
                        Allez, maar ik zal mijn model op de hoogte brengen dat haar de eer toekomt en niet mezelf.
                        Op naar een volgend beeld !
                        groeten,
                        deka
                        De eer gaat zeker naar het model maar ook naar uzelf omdat je de foto hebt geplaatst en oog had voor deze HOFWAARDIGE foto.
                        Ik hoop dat ze al aan de muur hangt in een mooi kadertje, allee ik bedoel de foto.
                        Robby BB
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

                        Comment

                        Working...
                        X