Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Tinypic is niet zo'n gelukkige keuze. Straks gaan ze daar de nu al krappe bestandsgrootte
van circa 100 Kb nog wel verder terugbrengen. De lijnen in de foto zijn nogal brokkelig.
Tinypic is niet zo'n gelukkige keuze. Straks gaan ze daar de nu al krappe bestandsgrootte
van circa 100 Kb nog wel verder terugbrengen. De lijnen in de foto zijn nogal brokkelig.
Oorspronkelijk geplaatst door brechtschepensBekijk bericht
Welke site stel jij dan voor ?
groet
Mijn voorkeur heeft Picasa(web). Ook gratis. Pas als je ruim over de Gigabites
heen gaat, betaal je voor 20 Gb maar 5 € per jaar. (Van mij staat daar ruim 15 Gb aan foto's.)
Workflow:
Zelf verkleinen naar de 900 px en na-verscherpen. Daarna uploaden in hoogste formaat.
Vervolgens de link nemen (ook weer op hoogste formaat) en dan op BD in de urls de /s800
wijzigen in /s900. Je exif blijft bewaard in de foto.
Mijn voorkeur heeft Picasa(web). Ook gratis. Pas als je ruim over de Gigabites
heen gaat, betaal je voor 20 Gb maar 5 € per jaar. (Van mij staat daar ruim 15 Gb aan foto's.)
Workflow:
Zelf verkleinen naar de 900 px en na-verscherpen. Daarna uploaden in hoogste formaat.
Vervolgens de link nemen (ook weer op hoogste formaat) en dan op BD in de urls de /s800
wijzigen in /s900. Je exif blijft bewaard in de foto.
Comment