Re: Red Bull geeft je vleugels !
Ha, Genk ken ik goed, ik ga daar soms triallen met mijn oldtimer trial. Veel bomen inderdaad en je mag natuurlijk niet te voet het circuit oplopen om foto's te maken neem ik aan.
Je moet eens gaan kijken in Hélécine, daar kan je heel dichtbij de tafel staan waar ze springen.
Merci om de originele foto te plaatsen. Die heeft een erge moeilijk histogram. Ik zou enkel links een klein beetje bijgeven zodat de mist er wat uit is. Maar niet teveel zodat de kleuren te sterk worden. Het rood bijt venijnig, (je moet het oranje van KTM in ere houden
) en zo'n cyaanlucht is ook niet mooi.
Misschien kan iemand anders hier je wat tips geven over de bewerking. Ik ken daar niet veel van.
Al bij al toch mooi geschoten en ik hoop er nog wat meer van te mogen zien.
Oorspronkelijk geplaatst door Mr ZERO
Bekijk bericht
Je moet eens gaan kijken in Hélécine, daar kan je heel dichtbij de tafel staan waar ze springen.
Merci om de originele foto te plaatsen. Die heeft een erge moeilijk histogram. Ik zou enkel links een klein beetje bijgeven zodat de mist er wat uit is. Maar niet teveel zodat de kleuren te sterk worden. Het rood bijt venijnig, (je moet het oranje van KTM in ere houden
![Stick Out Tongue](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/tongue.gif)
Misschien kan iemand anders hier je wat tips geven over de bewerking. Ik ken daar niet veel van.
Al bij al toch mooi geschoten en ik hoop er nog wat meer van te mogen zien.
Comment