Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Bull geeft je vleugels !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Red Bull geeft je vleugels !

Oorspronkelijk geplaatst door Mr ZERO Bekijk bericht
    Hey Motofoto, bedankt voor je reactie ! ik heb bij deze geprobeerd om de achtergrond iets donkerder te maken kleuren heb ik ook iets opgevoerd ja. Deze is gemaakt op het cross-circuit in Genk. Helaas zit je bij deze jump altijd met die bomen op de achtergrond, ik ga inderdaad eens vragen ofdat het niet iets hoger kan Ik zal het originele ook eens eronder posten zodat je kan vergelijken MVG Kevin
    Ha, Genk ken ik goed, ik ga daar soms triallen met mijn oldtimer trial. Veel bomen inderdaad en je mag natuurlijk niet te voet het circuit oplopen om foto's te maken neem ik aan.
    Je moet eens gaan kijken in Hélécine, daar kan je heel dichtbij de tafel staan waar ze springen.

Merci om de originele foto te plaatsen. Die heeft een erge moeilijk histogram. Ik zou enkel links een klein beetje bijgeven zodat de mist er wat uit is. Maar niet teveel zodat de kleuren te sterk worden. Het rood bijt venijnig, (je moet het oranje van KTM in ere houden ) en zo'n cyaanlucht is ook niet mooi.
    Misschien kan iemand anders hier je wat tips geven over de bewerking. Ik ken daar niet veel van.
    Al bij al toch mooi geschoten en ik hoop er nog wat meer van te mogen zien.
    Nikon D60 - Nikon Coolpix S8000 - Gimp - Ubuntu Linux

Comment

Bedankt voor je reactie ! Van bewerking ken ik absoluut nog niet veel, dus daarin heb ik ook nog veel bij te leren. En merci van de tip Hélécine, kende ik nog niet

Comment

Knap gedaan Kevin

Panning is goed uitgevoerd .
        Piloot mooi scherp en toch nog juist die beweging in de wielen kunnen meegeven . Knap
        Groetjes
        Luc
        Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

WOW!
          bomen passen hier wel goed hoor, zonder die zou je wss geen gevoel van snelheid meer hebben.
          Jammer van je luchtkleur
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Bedankt voor de info!!

Wil dit graag ook eens proberen. Heb een broer die deze 'hobby' uitoefend en zou het tof vinden hem ook zo eens een foto te kunnen afgeven (of toch proberen).
            Zal alleen nog eens moeten sparen voor zo'n lens!

Groetjes,
            Elien

Comment

Wow pracht van een foto,
              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

bedankt !
                @ Elien, graag gedaan dat is wel leuk dat je broer dat doet, dan kun je veel oefenen om motocross foto's te maken, ideaal deze foto is gemaakt met die goedkope 70-300mm van Tamron (vanaf 120eur nieuw). Maar ik heb ondertussen de duurdere besteld van Tamron met stabilisatie. Dus hopelijk ga ik mooiere foto's kunnen maken Grts

Comment

Zeer goed gedaan hoor. Benieuwd om meer te zien.

Comment

Heb ook al eens gekeken voor zo'n 70-300 mm, maar zou liefst direct zo eentje komen met VR op.
                    En dan eens toepassen en hopen op een gelijkend resultaat als dat van jou.

Comment

Working...
                    X