Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wilde kat
Collapse
X
-
-
-
-
-
Re: Wilde kat
Nice shot. Het onderwerp komt mooi los van de bg en knappe scherpte?Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
https://500px.com/marnix_photography
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtAan haar oor is te zien dat ze al gevochten heeft ( stukje uit ).
Maar je hebt ze er mooi scherp opstaan
knappe foto trouwensIedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens
Mijn foto site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hogedruk Bekijk berichtmisschien gestereliseerd? soms worden verwilderde katten gevangen en gestereliseerd, dan wordt een stukje uit het oor geknipt zodat ze de reeds gestereliseerde katten herkennen :-)
knappe foto trouwensmvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
Mooi van scherpte en aangenaam van compositie en kleuren.
Wel is mijn persoonlijke mening dat hij nog mooier kan als ook de pupil in het andere oog
zichtbaar zou zijn. Miscchien iets voor de volgende keer.
NB: het verdient nog aanbeveling om in de url van de foto de "/s800" te wijzigen in "s/900".
Dan pas maak je ten volle gebruik van de 900 px maximaal.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
Comment