Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
in ieder geval hartstikke bedankt bouke voor de link.
Ik kwam dit bootje tegen en mijn eerste gedacht ging uit naar de missipistoomboot in een verhaal van lucky luck
Wat ik een beetje spijtig vind aan het tweede is de vervlakking van de schaduwen van de boot. Dus de oplichting vind ik goed, maar het verlies aan schaduw is wat spijtig, dus misschien wat meer contrast op de boot.
Wat ik een beetje spijtig vind aan het tweede is de vervlakking van de schaduwen van de boot. Dus de oplichting vind ik goed, maar het verlies aan schaduw is wat spijtig, dus misschien wat meer contrast op de boot.
IK ga vanmiddag wel weer even of ik daar iets aan kan doen aan die vervlakking bedoel je de schaduw van de boot op het water. dan weet ik waar ik aan toe ben.
dus de foto 1 wolken partij + water en dan de opgelichte boot van foto 2
Misschien is hier HDR wel aangewezen als de boot stil ligt (en ik bedoel niet de flashy overgesatureerde HDRs) om zowel lucht, boot en water in orde te houden.
Misschien is hier HDR wel aangewezen als de boot stil ligt (en ik bedoel niet de flashy overgesatureerde HDRs) om zowel lucht, boot en water in orde te houden.
Ik ben er nog niet goed in in hdr maar lijkt mij ook mooi
Last edited by jessey; 8 april 2012, 21:46.
Reden: 2e update geplaatst
Zo'n boot moet zon hebben om een foto van te maken en dat ontbreekt.
Als hij vooruit gaat knalt hij tegen het kader.
Ik denk een interessant vakantiekiekje voor u , maar anders weinig intressant.
"Sun or no sun, thats the question"
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Zo'n boot moet zon hebben om een foto van te maken en dat ontbreekt.
Als hij vooruit gaat knalt hij tegen het kader.
Ik denk een interessant vakantiekiekje voor u , maar anders weinig intressant.
"Sun or no sun, thats the question"
Robby BB
Beste Robby,
Dit heeft niets te maken met een vakantie kiekje zoals jij het omschrijft.
Het is nu puur een studie object voor mij na een ideetje van Jhover.
Comment