Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Communiefoto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Communiefoto

Spannend- een nieuwe post hier op BD sinds een kleine twee jaar.

Ik kreeg de mogelijkheid om de communiefoto's van mijn nichtje te nemen en hierbij één foto van de vele. Tips & tricks zijn uiteraard welkom!

Update

Last edited by Eds; 18 april 2012, 20:10.
    Nikon D5000 + Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6GII AF-S VR DX + Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G AF-S DX ED VR + Nikkor 50 mm f/1.8G AF-S

Re: Communiefoto

Mooi concept, uitstekend idee, kleuren en techniek zijn apart maar smaken. Goed gedaan gewoon.

Comment

speciaal, het kind zal er vast trots op zijn. Ik heb niets erop aan te merken en vind het een erg mooi

Comment

Een heel mooi beeld ,maar ik zou persoonlijk een stuk van het tapijt onderaan de foto weghalen,het meisje zal nog veel beter tot haar recht komen op die manier, Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

mooie foto en compo maar wel jammer van het overbelichte deel in haar jurk wat mij inziens toch vrij belangrijk is in een communiefoto.

groeten
          Jonathan De Keer
          Canon: 7D ; 400D 28-70/F2.8 L ~ 70-200/F2.8 L ~ 85/F 1.8
          sigma: 50/F 2.8 DG EX macro ~ 10-20/F 4-5.6 EX DC

Comment

Mooi, maar zou onderaan ook een stukje croppen.

Comment

idd een stuk croppen tot een CM onder het haar doet het beeld versterken en brengt meer aandacht naar het model.

zoals al gezegd jammer van het jurkje die wat overbelicht is en nog weinig detail heeft.

wat mij ook wat stoort (maar das luggeziften denkek) is haar rechterarm die voor een groot stuk "verdwijnt" in het tapijt en terug tevoorschijn komt.

mvg david

Comment

mooi en origineel

Comment

Zeer mooie foto, maar zou idd ook wat van de onderkant afhalen, dat haalt het model meer uit 't midden en maakt het beeld spannender. Ik zou wat onderbelicht hebben zodat de jurk wat meer tot zijn recht komt.

Comment

Door de bewerking was wat detaillering verdwenen en deze terug wat geoptimaliseerd.
                    Bedankt voor de tips !
                    Nikon D5000 + Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6GII AF-S VR DX + Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G AF-S DX ED VR + Nikkor 50 mm f/1.8G AF-S

Comment

Leuk om te zien en een super idee!!!
                      Verwacht nog leuke beelden van u.

Comment

mooie communiefoto.
                        Zal ze zeker heel blij mee zijn.
                        Doe onderaan toch maar een cm-tje af hoor.
                        Ik heb (pse) in niveaus het linkerschuivertje een klein beetje naar rechts gedaan, zodat de foto iets minder bleek is.
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ik zou hem omdraaien (eventueel ook horizontaal spiegelen), kijkt veel makkelijker, en dan nog ietwat croppen. Ik zou zeker iets doen aan de kleuren, want de huid is met plaatsen gewoon grijs.

Comment

Onscherp !!! Zie naar de ogen . De rest mag wel wat onscherp zijn .

Comment

Een speciale wat betreft compo. De onderste cm tapijt kan je natuurlijk nog gebruiken om tekst of zoiets in te plaatsen, misschien was dit wel het opzet.
                              Helaas stoor ik me aan de huid van dit meisje. Wellicht door een bewerking vertoont de huid zeer veel grijze vlekken. Precies alsof het meisje net uit een heel stofferige, zwarte ruimte komt.
                              groeten,
                              deka
                              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
                              X