Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Domein De Lovie Poperinge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Domein De Lovie Poperinge

Voor mij is het hier al nog een beetje nieuw,we beginnen dus maar in het beginnerhoekje,een foto die ik zondag maakte,op het Lovie Domein in Poperinge,was wel een beetje een felle zon aanwezig
    Last edited by Freddy48; 18 april 2012, 09:42. Reden: foto niet mogelijk

Re: Domein De Lovie Poperinge

Oorspronkelijk geplaatst door Freddy48 Bekijk bericht
    http://www.shoot.be/zd_images/2012/16/363396_1_030659_900x900.JPG
    Lijkt me niet de juiste link?
    Al doende leert men...

Flickr

Comment

grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De contrasten in je foto spreken me wel aan maar de kleuren vind ik niet mooi.
        Iets teveel met de schuivertjes gespeeld ?

Comment

welkom hier
          zet eens je originele foto hier
          en plaats je foto ook eens in het midden van de pagina, dat kijkt mooier

(via de knoppen: "aanpassen - meer opties - centreren")
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Bedankt voor de reactie's is nog wel wat zoekwerk bij hier om een fotoke te plaatsen

Comment

Ik zou toch ook die 2 vliegende vogels weg clonnen.

Comment

je hebt toch wel sterk overdreven in het saturatie van het beeld. Kan je die subtieler toepassen?
                Probeer ook wat schaduwdetail terug te halen, 't zal het - anders zeker niet slechte - beeld deugd doen.

G
                fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

je had hier beter je diafragma kunnen knijpen dan te kiezen voor zo,n snelle sluitertijd.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Inderdaad, aan de 'giftige' kleuren te zien, teveel met de schuiverkes gespeeld. De beste raad komt van Bouk. Je schrijft zelf dat er fel zonlicht was, dan had je zéker je diafragma goed moeten dichtknijpen. Hier nam je f4 waar volgens mij een f11 veel beter ware geweest.
                    Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Inderdaad, aan de 'giftige' kleuren te zien, teveel met de schuiverkes gespeeld. De beste raad komt van Bouk. Je schrijft zelf dat er fel zonlicht was, dan had je zéker je diafragma goed moeten dichtknijpen. Hier nam je f4 waar volgens mij een f11 veel beter ware geweest.
                      Groetjes
                      Hier ben ik het mee eens, maar ik denk niet dat de fotograaf zelf specifiek f4 gekozen heeft,
                      in de exif merk ik dat het 'action program' gekozen werd (ik snap niet waarom)
                      en dan gaat de camera vanzelf een zo kort mogelijke sluitertijd kiezen en het diafragma ver open zetten.
                      De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nxke Bekijk bericht
                        Hier ben ik het mee eens, maar ik denk niet dat de fotograaf zelf specifiek f4 gekozen heeft,
                        in de exif merk ik dat het 'action program' gekozen werd (ik snap niet waarom)
                        en dan gaat de camera vanzelf een zo kort mogelijke sluitertijd kiezen en het diafragma ver open zetten.
                        Misschien net ervoor actiefoto's gemaakt en niet opnieuw ingesteld voor deze ?

Groetjes

Comment

Working...
                        X