Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ha, dat is een goeie. Titel en foto, Goed gezien. Er staat teveel op naar mijn mening. Ik zou croppen zodanig dat alleen het wiel met blik zichtbaar blijft. De rest moet de toeschouwer maar bedenken.
Ha, dat is een goeie. Titel en foto, Goed gezien. Er staat teveel op naar mijn mening. Ik zou croppen zodanig dat alleen het wiel met blik zichtbaar blijft. De rest moet de toeschouwer maar bedenken.
Ben het hier wel mee eens met de voorgestelde crop
EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Wat maakt dat uit. Er is altijd iemand die als eerste op dat idee komt en je moet erop komen en het ook zien. Dan pas kan de foto plaats vinden. Het blijft toch dat de titel en onderwerp goed bij elkaar passen ?
Wat maakt dat uit. Er is altijd iemand die als eerste op dat idee komt en je moet erop komen en het ook zien. Dan pas kan de foto plaats vinden. Het blijft toch dat de titel en onderwerp goed bij elkaar passen ?
Yep tot je merkt dat het perspectief niet klopt, een persoon in beeld geen benen heeft, het Escher effect in realiteit zogenaamd gefotografeerd werd, de UFO's wel degelijk geland zijn, en dan houd het voor mij op.
Maar je mag van gerust in sprookjes geloven hoor, noem het ouderwets geef het gelijk welke naam.
Ik blijf in de veronderstelling dat ik mag schrijven dat fake niet aan mij besteed is.
Tja, het is "digitale" fotografie he Zappa
Vroeger op de fotoclubavonden kon je met de dia'tjes niet veel anders dan laten zien wat er uit je lens kwam. Nu kan je spelen en toveren.
Deze foto met de blikjes heeft misschien een leuk idee, maar als foto boeit hij mij niet zo.
Als je dan toch bezig bent met iets speciaals, maak die foto dan ook "af". Aan deze mankeert vanalles wat we voor een beginner nog over het hoofd zullen zien, maar Plaatwerker zou beter moeten weten is mijn gedacht. Zoveel kritiek geven op andere mensen hun foto's, maar dan zelf zoiets middelmatigs tonen ???
Of er nu blikjes bijgeplakt zijn interesseert me niet zo, het is het geheel dat telt.
Nou en wat is er volgens jou niet af ? Wat ik voorstelde is gewoonweg een voorstel. Want Plaatwerker kan evengoed in het idee hebben om ons te tonen hoe de straat eruit ziet, hoe slordig de mensen met hun fiets omgaan enz.... Dan is mijn opmerking niet geldig en zelfs overbodig en toch blijft de titel zijn doel bereiken. Het was steeds een blikvanger.
Wat is volgens jou een volmaakt plaatje ? Onderschat Plaatwerker niet.
Ik blijf erbij we streven naar volmaaktheid, maar die bereiken we nooit, dat zou zelfs niet leuk zijn, maar we overtreffen onszelf en dat brengt voldoening.
Comment