Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Misschien eerst de horizon recht zetten, en dan rechts een beetje wegcrobben zodat spoor uit rechter hoek vertrekt
Greetz Kristof
EOS 5DmkII Lenzen: EF-L 24-70mm f2.8, EF 70-200mm f4 L IS USM, EF 50mm f1.4, Extender EF 2x III Toebehoren: Speedlite 430 EX II, Vanguard Espod Plus 233 AP
Oorspronkelijk geplaatst door be__silenciorBekijk bericht
Probleem is dat het daar zo "schuin" is, dus ik geef weer zoals in de realiteit.
Mvg,
Christophe
Op zich lovenswaardig, maar je brengt hier een foto voor mensen die dat niet weten, en dan moet je je toch vragen of het meerwaarde heeft, en hier vind ik persoonlijk van wel.
Ik zou beide sporen in de hoeken laten vertrekken, een iets lager standpunt genomen hebben, om dit te bereiken, zodat je verhoudingen goed blijven.
Bij deze foto zou ik de lichte streep links van het spoor, die er in realiteit ook is, vlak voor de horizon, bovendien toch wegclonen.
De foto wordt er simpeler door, en kijkt makkelijker voor mij. Op zich vind ik het helemaal geen slecht beeld.
Voor mij een hele mooie. Wat de glooiing van het landschap betreft : als ik dergelijke foto's plaats, dan vermeld ik het steeds meteen bij de foto, dan is het voor iedereen duidelijk dat het daar hellend is. Zonder vermelding komt er steevast een reactie op het schuine van de horizon. Mijn principe is dan ook, als het schuin is, toon het schuin, maar vermeld het .
Groetjes
Comment