Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

protest tegen bieropslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• protest tegen bieropslag

Naar aanleiding van de prijsverhoging van het bier in studentenstad Leuven door de firma INBEV.
    Last edited by !Bart; 18 maart 2012, 21:22. Reden: foto's opnieuw zichtbaar gemaakt

Re: protest tegen bieropslag

Alles boven de muur wegcroppen en onderaan een cm van de straat, maakt voor mij de foto sterker.
    Voor de rest
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Teveel saturatie.
      Een rode kleurzweem.
      Het protest is wel begrijpelijk.
      Mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

dank u voor de beoordeling, heb foto aangepast maar kreeg hem niet mooi in het midden.

Comment

Jammer dat de oranje verf op was en dat men architectuur met protest verwart. Compo is in dit geval duidelijk totaal ondergeschikt aan boodschap, dat is fotografie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
            Jammer dat de oranje verf op was en dat men architectuur met protest verwart. Compo is in dit geval duidelijk totaal ondergeschikt aan boodschap, dat is fotografie.
            In dat geval zou ik er dan de weg ook afhalen
            Robby BB

Comment

Waarom zou het compo niet van belang zijn bij, journalistieke fotografie, waaronder je deze foto kunt plaatsen. Alsof persfotografen uit de losse hand foto's maken
              Robby BB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                Waarom zou het compo niet van belang zijn bij, journalistieke fotografie, waaronder je deze foto kunt plaatsen. Alsof persfotografen uit de losse hand foto's maken
                Robby BB
                Waar schrijf ik dat dit journalistieke fotografie is? Vul je statements zelf in, ik sta voor mijn opinie in. Quoten doe je als het relevant is.

Comment

Waar schrijf ik dat dit journalistieke fotografie is? Vul je statements zelf in, ik sta voor mijn opinie in. Quoten doe je als het relevant is.
                  Kan ik ook zeggen wanneer je zegt, "Jammer dat de oranje verf op was en dat men architectuur met protest verwart " wat duidelijk over mijn comment gaat.
                  Robby BB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                    Kan ik ook zeggen wanneer je zegt, "Jammer dat de oranje verf op was en dat men architectuur met protest verwart " wat duidelijk over mijn comment gaat.
                    Robby BB
                    De oranje verf slaat op de foto, en dat het geen architectuur is, is mijn punt, EN mijn opinie, ik heb daar geen probleem mee. Net zo min als met de originele foto.

Comment

Ik vind het spijtig dat ik hier niet direkt de link naar bier of Inbev terugvindt in de foto, want daar gaat het toch over?
                      Je update vind ik compositorisch veel beter dan de originele en maakt hem als foto opzich zonder bijschrift interessanter.
                      Bijschriften kunnen je foto soms breken omdat kijkers gaan zoeken naar de link en die moet er dan wel ergens inzitten.
                      Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.

Comment

Working...
                      X