Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Jammer dat de oranje verf op was en dat men architectuur met protest verwart. Compo is in dit geval duidelijk totaal ondergeschikt aan boodschap, dat is fotografie.
Jammer dat de oranje verf op was en dat men architectuur met protest verwart. Compo is in dit geval duidelijk totaal ondergeschikt aan boodschap, dat is fotografie.
In dat geval zou ik er dan de weg ook afhalen
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Waarom zou het compo niet van belang zijn bij, journalistieke fotografie, waaronder je deze foto kunt plaatsen. Alsof persfotografen uit de losse hand foto's maken
Robby BB
Waarom zou het compo niet van belang zijn bij, journalistieke fotografie, waaronder je deze foto kunt plaatsen. Alsof persfotografen uit de losse hand foto's maken
Robby BB
Waar schrijf ik dat dit journalistieke fotografie is? Vul je statements zelf in, ik sta voor mijn opinie in. Quoten doe je als het relevant is.
Waar schrijf ik dat dit journalistieke fotografie is? Vul je statements zelf in, ik sta voor mijn opinie in. Quoten doe je als het relevant is.
Kan ik ook zeggen wanneer je zegt, "Jammer dat de oranje verf op was en dat men architectuur met protest verwart " wat duidelijk over mijn comment gaat.
Robby BB
Kan ik ook zeggen wanneer je zegt, "Jammer dat de oranje verf op was en dat men architectuur met protest verwart " wat duidelijk over mijn comment gaat.
Robby BB
De oranje verf slaat op de foto, en dat het geen architectuur is, is mijn punt, EN mijn opinie, ik heb daar geen probleem mee. Net zo min als met de originele foto.
Ik vind het spijtig dat ik hier niet direkt de link naar bier of Inbev terugvindt in de foto, want daar gaat het toch over?
Je update vind ik compositorisch veel beter dan de originele en maakt hem als foto opzich zonder bijschrift interessanter.
Bijschriften kunnen je foto soms breken omdat kijkers gaan zoeken naar de link en die moet er dan wel ergens inzitten.
Ik heb het licht gezien!!! ... nu er nog een beeld mee maken.
Comment