Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Brussel op zondag
Collapse
X
-
-
Re: Brussel op zondag
Misschien geen HDR maar welke bewerking dan wel?
Comment
-
Volgens mij is het een subtiele HDR.
Zeer goed gedaan en knappe foto
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk berichtMisschien geen HDR maar welke bewerking dan wel?
Veel meer zal't niet zijn. De basis is het belangrijkst.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Ik zal beginnen met zeggen dat ik deze keer ben vergeten HDR in de titel te zetten ... het is er dus wel degelijk ééntje maar zoals
Eddy reeds vermoede een zeer subtiele. Ik gebruikte em enkel om de donker delen een beetje klaarder te krijgen. Ik post er even de
middenste van mijn bracketingreeks bij (degene getrokken naar mijn instellingen) om te laten zien dat deze foto het eigenlijk niet 100%
nodig had om tot HDR te worden bewerkt.If today was perfect, there would be no need for tomorrow.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KVM77 Bekijk berichtIk zal beginnen met zeggen dat ik deze keer ben vergeten HDR in de titel te zetten ... het is er dus wel degelijk ééntje maar zoals
Eddy reeds vermoede een zeer subtiele. Ik gebruikte em enkel om de donker delen een beetje klaarder te krijgen. Ik post er even de
middenste van mijn bracketingreeks bij (degene getrokken naar mijn instellingen) om te laten zien dat deze foto het eigenlijk niet 100%
nodig had om tot HDR te worden bewerkt.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtDan heb je dat heel knap gedaan. Mijn bewondering voor jouw subtiliteit.If today was perfect, there would be no need for tomorrow.
Comment
-
-
fascinerende foto
Ik kan niet kiezen tussen beide
Comment
Comment