Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Euopa college
Collapse
X
-
Euopa college
Labels: Geen
-
-
Re: Euopa college
ik volg robbydorine Michel__________________________________________________ _
Sony A580 en wat glas.
Comment
-
Mijn eerste reactie was mijn voorgangers te volgen. Zelf zou ik het ook gedaan hebben. Maar toen ik het mannetje in twee zag, kreeg ik gemengde gevoelens. Dat vind ik ook speciaal. Dus werd ik niet zo heel zeker meer. En nadien las ik dat je dat vooral zo gedaan had omwille van het mannetje dat zo over de brug loopt. Blijf met twee gevoelens.
Verder vind ik de weerspiegeling erg mooi.
Comment
-
-
Wat een mooie weerspiegeling heb je daar te pakken!
Voor mij : niet draaienTouch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
merci,
ik had hem voordien al eens omgedraaid om het resultaat te bekijken, maar vond het resultaat iets minder. Ik heb het toch nog maar eens gedaan, en ook nog horizontaal gedraaid zodat de volgorde van de gebouwen klopt.
Eigenlijk kreeg ik geen commentaar over wat ik verwacht had: die rode auto
Comment
-
Ik zou nog iets meer onderaan croppen, tot boven het mos. Nou die rode wagen ik had hem ook niet opgemerkt, omwille van het feit dat hij niet te zien is in de weerspiegeling denk ik. Daarentegen is het mannetje wel zichtbaar. Of dat de geldige reden is weet ik veel. Het rood viel inderdaad niet op.
Comment
-
De rode auto heb ik eerlijk gezegd niet opgemerkt maar ik denk dat ik direkt met het idee heb gespeeld om het bovenste stuk te croppen en de foto om te draaien.
Ook zie ik nu dat het vuil (witte stippen, streepjes op het water) door de foto om te draaien, sterren zijn geworden, die streepjes zijn geworden door een lange sluiterstijd.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
-
Op zich een aangename foto.
Niemand die zich hier uitspreekt over de bolheid en het niet horizontale?
Dacht dat water altijd horizontaal moest zijn.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
Comment