Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zusterliefde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zusterliefde

Re: Zusterliefde

Je hoeft de geplaatste foto's van mij niet te centreren, maar een spatie er tussen, kijkt makkelijker. Ze zijn ook vrij klein, 900 pixels kijkt veel makkelijker.
    Over deze postzegels :

Ik denk dat de ouders er blij mee zullen zijn.

Vrij rommelige composities, waarbij ik bij de eerste nog links zou croppen, en bij de tweede zou opteren voor een centrale compo, van de doos dan.
    Ik zag bij de tweede liever meer liefde en een zelfde kijkrichting van de ogen van beide zusjes.

De achtergrond is niet goed belicht. Er zit een grijsverloop op van onder naar wit boven. Als het zo gewenst was, is het natuurlijk wel goed. Het doorbreekt wel een beetje de steriliteit van die witte achtergrond.

Pluspunten : De foto's zijn goed van hoeveelheid licht en scherpte. Het zachte licht past wel bij zo'n opnames.

Comment

Ik vind deze fotos toch wel geslaagd maar misschien had ik ze liever in kleur gezien.
      De scherpte is vootreffelijk.
      Ben blij dat je tevreden bent met de lens veel plezier ermee.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Volg voorgangers
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

ik vind ze zeker niet slecht,
          'k vind ze zelfs mooi

ik kan vedeka wel volgen, maar er mag wel een beetje rommeligheid/speelsheid inzitten
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
            ik vind ze zeker niet slecht,
            'k vind ze zelfs mooi

ik kan vedeka wel volgen, maar er mag wel een beetje rommeligheid/speelsheid inzitten
            Het speelse moet er in zitten, maar dan liefst bij de kinderen, en als je dan een strakke, sterke compo aanhoudt, werkt dat nog veel beter.

Neem nu de eerste foto :
            linkse meisje staat recht, achter haar verloren ruimte. Andere buigt voorover, naar haar toe, en die beweging kan je nog meer accentueren, door iets meer naar rechts te kadreren.

Het gaat hier over studiofoto's, waarbij je enkel nog op het juiste moment moet afdrukken en kadreren, want de rest is allemaal al geregeld en vastgezet. Dat zou in principe op dat moment makkelijker moeten zijn dan een buitenopname, waar je nog rekening moet houden met achtergrond, variërend licht enz...

Ik weet ook wel, 't is hier de beginnershoek, maar kadreren is m.i. bij zo'n foto's belangrijk, omdat de compo het steriele van de achtergrond moet doorbreken, om mee spanning in het beeld te brengen.

Comment

mja, ik had hier uit het oog verloren dat het studiofoto's zijn.
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Foto 2 is niet 100% scherp volgens mij. Schattige meisjes, maar dat is het dan ook.

Comment

Working...
                X