Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klank in Ontwikkeling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Klank in Ontwikkeling

.
    .
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Re: Klank in Ontwikkeling

weet niet goed waar ik al een tijdje naar aan't kijken ben maar het boeit me alleszinds wel
    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

Comment

steeldrum stemmen ?
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

plaatwerker,

in je titel zit "een opstellingsplan voor een symphonisch orkest".

alhoewel, als dit allemaal groepen zijn van klankmakers, moet dit toch in een grote zaal zijn

Johan
        kijk door de zoeker en je ziet het terug.
        Nikon D5100 AF-S nikkor 18-55 mm, 55-300 mm, 40mm 1:2,8G

Comment

Sorry, mij zegt het niks. Persoonlijke mening natuurlijk.
          Photography is an art of observation.

Comment

vraag me ook echt af wat dit is ... hou wel van zo'n beelden met meer vraagtekens dan antwoorden
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JULIENBELG Bekijk bericht
              plaatwerker,

in je titel zit "een opstellingsplan voor een symphonisch orkest".

alhoewel, als dit allemaal groepen zijn van klankmakers, moet dit toch in een grote zaal zijn

Johan
              groepen? klankmakers?
              't is 'gewoon' een steeldrum?
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Om het voorzichtig uit te drukken niet mijn ding. Wel zou ze op haar plaats staan in een museum van muziekinstrumenten, maar als stand allone nee.
                Robby BB
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

Comment

Vind voorlopig enkel de "la" niet terug. De la mol is er dus hoogstwaarschijnlijk valt de la net buiten beeld. Misschien morgen nog eens zoeken.
                  Vraag me enkel nog af of dit een sjabloon is of het reeds de metalen plaat betreft die nog op "maat" moet geslagen worden.

Groetjes
                  Marc
                  Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Je moet iets langer kijken om te zien dat het metaal is.
                    Even puzzelen, ik hou er wel van.
                    mvg Bruno D.G.
                    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Vandaag wat wakkerder...sorry "la" rechts midden.
                      Wanneer mogen we komen luisteren ?

Groetjes
                      Marc
                      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

inderdaad - denk ik - steeldrum: de plaat aan het bewerken

maar als foto... zegt het me niet zoveel
                        Last edited by noenkelMi; 2 maart 2012, 00:16.
                        ik probeer...
                        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                          steeldrum stemmen ?
                          Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                          groepen? klankmakers?
                          't is 'gewoon' een steeldrum?
                          De winnaars mogen door naar Fotofun: RaRa wat is het !

Oorspronkelijk geplaatst door !Karen Bekijk bericht
                          weet niet goed waar ik al een tijdje naar aan't kijken ben maar het boeit me alleszinds wel
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
                          Sorry, mij zegt het niks. Persoonlijke mening natuurlijk.
                          Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                          vraag me ook echt af wat dit is ... hou wel van zo'n beelden met meer vraagtekens dan antwoorden
                          Bedoeling redelijk geslaagd dus. De illusie dat ik het iedereen naar de zin kan maken heb ik al lang geleden opgegeven.

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                          inderdaad - denk ik - steeldrum: de plaat aan het bewerken ...
                          Verdraaid, zelf had ik de verbinding met mijn nickname nog niet gelegd.

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
                          Je moet iets langer kijken om te zien dat het metaal is.
                          Even puzzelen, ik hou er wel van.
                          Ik ook !
                          Van waardering geniet ik.
                          Van kritiek leer ik.

Comment

Lekker vaag topic dit
                            Ik weet niet wat het is en bekijk het als iets abstract. Vorm zegt me niet zoveel. Wil er eens andere beelden van zien.
                            Ik heb ook wat moeite met de kleuren.
                            Nikon D60 - Nikon Coolpix S8000 - Gimp - Ubuntu Linux

Comment

Met aandacht las bovenstaande ontdekkingen en uiteenzettingen. Mijn mening is beïnvloed en ondertussen ook veranderd, wat aanduidt dat er vele verhalen in je werk waarneembaar is, maar de eerste reactie had ik wel reeds klaar maar nog niet gepost.
                              Voor de maker is de eerste reactie altijd interessant dus post ik hem nu.
                              Eerste reactie : surprised ! Wat betekent dit ? Was het blad nog niet droog, toen je begon te tekenen en/ of te fotograferen. Of was je werk wel in het water gevallen en dit zijn de overblijfselen?
                              Ik zie dat aan de oneffenheden het hier en daar en de wat doorgelopen inkt. Doet me denken aan bepaalde creatieve technieken. Maar dan had je beter een pen en ecoline gebruikt, dat doet de kleuren nog beter met en door elkaar smelten. Maar vermoed dat ik dan voor een ander titel zou gestaan hebben.
                              Dus zocht ik naar een betekenis en vroeg me af wat ik hierin kon zien : de muzieknoten huizen voor mij, in een soort baarmoeder (misschien daardoor die nattigheid en lichtdoorlopen lijntjes). De noten moeten immers nog tot stand komen, maar gaan geordend op zoek. Het gebruikte blad is dus nog vochtig maar lijkt tevens ondergedompeld geweest te zijn in een soort kleurenbad (of komt het door de doorgelopen kleuren), de waarneembare kleuren zijn zeer lichtgetint, zie ik blauwe, groene en rode kleuren. (lijken net wolkjes)(misschien : de muziek in kleur is in wording).
                              De noten verkleinen,(nagalmen ? of zijn het de hoge noten ?) dus vermoed ik, klinken zachter en smelten samen, in het centrum van het uitgekozen lichtgekleurd blad. (zo vormen ze waarschijnlijk samen de muziek in wording).
                              Er zit muziek in je werk.
                              Of de foto geslaagd is, zal afhangen van de liefhebber en toeschouwer die naar de foto kijkt. Maar dat is zo voor elke foto.
                              Een uitdagend werk, zeer zeker, daar hou ik ook van.

Comment

Working...
                              X