Bedankt voor het kijken en de commentaren.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Moeder met kind???
Collapse
X
-
Moeder met kind???
Bedankt voor het kijken en de commentaren.Fotografie is leren kijken.
http://johanluyckx.weebly.comLabels: Geen
-
-
Re: Moeder met kind???
Prachtige en grappige foto,goed gebrachtHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtgrappige foto. Maar de achtergrond is te druk. Kan verholpen worden door groot tekenblad te gebruiken.
Er valt denk ik ook wat teveel licht op het kind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht... Er valt denk ik ook wat teveel licht op het kind.
naar mijn smaak een leukere plaat geworden. En beneden het kind zou ik de helft van de
voorgrond kunnen missen.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Bedankt voor jullie mening.
Ik denk dat ik vooral minder scherptediepte had moeten creëren en het licht wat anders plaatsen zodat de achtergrond iets minder belicht werd.
Ook de schaduw van het grassprietje over het hoofd van het kind stoort me een beetje, maar dit had ik te laat gezien.
Het kind met het hoofd in de andere schelp leggen had ik eerst gedaan, maar dan leek het wel Calimero en was er te weinig van het hoofd te zien.
Het lichtje op het kind heb ik er nog extra bijgezet omdat ik anders het kind te donker vond en te weinig in het oog springend was.Voor de rest was dit ook een testje van mijn (nieuwe) triggerset met flash.Fotografie is leren kijken.
http://johanluyckx.weebly.com
Comment
-
-
Het lichtje op het kind heb ik er nog extra bijgezet omdat ik anders het kind te donker vond en te weinig in het oog springend was.Voor de rest was dit ook een testje van mijn (nieuwe) triggerset met flash
Ja, het valt niet altijd mee met dat licht op voorwerpen. Zeker niet als ze licht van kleur zijn. Al te snel worden ze ofwel onder- ofwel overbelicht. Dat heb ik ook met mijn houten popjes.
Maar soms door het licht lichtjes van plaats te veranderen krijg ik soms het wonder.
Althans ik kijk uit naar uw volgende uitvoering.
Comment
Comment